Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-06 16:32:21 följande:
    Ah, vad trevligt! Vad blir det för motiv på tatueringen?
    Hej

Det blir 4 st... det kinesiska tecknet för eld på insidan av höger handled och för drake på insidan av vänster handled, en text med 4 ord i nacken (hemligt om vilken tills den e klar..), en drake någonstans på kroppen (tatueraren bestämmer..)

Så...nu sitter jag bara o hoppas o hoppas o håller tummarna....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-06 17:16:08 följande:
    Vad fint! Själv önskar jag mig en liten tatuering (min avatar) på insidan av vänster handled, men det är så förbaskat dyrt med en tatuering. Iallafall om man ska till en som är hyfsat bra.Håller också tummarna för dig! Kommer du att sätta ut bilderna sedan?
    Jopp, har lovat trådvännerna att jag ska göra det....men först så ska nog huden få läka lite...om det nu blir i helgen...förstås...

Men så fort det är fixat o bilder finns så kommer jag säga till
  • Isnogood
    Isnogood skrev 2009-11-06 17:19:57 följande:
    Jopp, har lovat trådvännerna att jag ska göra det....men först så ska nog huden få läka lite...om det nu blir i helgen...förstås...Men så fort det är fixat o bilder finns så kommer jag säga till
    Fasen...för snabb....

Ok..Forts:

Ah, jo, det kostar en del om man inte har tur (som jag ) o känner någon som känner tatueraren....
    Killen är sjuk o jobbar hemma bara för att hålla igång, dessa tatueringar kommer kosta mig en platta öl...helt ok för mig...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-06 18:35:14 följande:
    Du kom inte i morse heller... Iofs vet du inte var jag bor, ska skicka en karta kanske..
    Som jag irrade omkring....du vet att även mindre städer kan vara ofantligt stora när man inte har en aning om vart man ska va..?

• Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-06 19:11:01 följande:
    För det sjätte:Jag tycker det skulle vara intressant att veta vem som är längst, kortast, lättast och tyngst av oss här i tråden. För att inte alla ska behöva tala om vad de väger och mäter så kan man ju tala om om man tror att man kan vinna en kategori, sen får nån tala om om den är mer åt något håll.Jag vet att jag inte kommer att vinna i vikt, eftersom Sedek väger mer än jag, men jag ställer upp i längd med mina 191 centimeter.Så, er tur!
    Attans....e ju "bara" 172cm lång... o 56kg tung....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-06 21:23:28 följande:
    Och det hade ju varit jobbigt eftersom vi inte får byta underkläder förrän hon den där byter avatar... ehh, Isnogood menar jag...
  • Isnogood

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m43187844.html

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m43513974.html

www.familjeliv.se/Forum-5-163/m43701675.html

www.familjeliv.se/Forum-5-74/m44938628.html

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m45980416.html

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m45761160.html

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m45454214.html

Det var några till förut...men "mina favoriter"-listan var så djäkla lång...så jag har rensat ut några sidor...

Har iof redan visat de flesta...men det är ju några sidor tillbaka...

• Isnogood

Jamendåså..nu är det som vanligt här...jag är tillbaka o då är alla andra borta...
    Så, jag fortsätter väl att prata för döva öron då..

Nu är det bara fem arbetsdagar kvar innan min lilla islänningsfröken kommer, sedan har jag 2 veckors semester då vi ska lära känna varandra o hon ska få lära känna omgivningarna o andra stoet (hingstarna får hon nöja sig att bara se på avstånd med staket emellan...)

Längtar, väntar...vet inte hur många gånger jag gått igenom alla saker... men allt finns hemma, nästan i alla fall...tror inte man kan ha för många saker till en häst..

Nästa måndag....i stället för att åka till jobbet så får jag pyssla med henne o sedan ge oss iväg på en ridtur

• Isnogood

Kallt... ruggigt rått ute....o grått...men det regnar i alla fall inte..alltid något.

Svar på tråden Tråddödare igen....