Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-11-18 23:11:56 följande:
    Vilket du mycket väl kan ha fått fram genom att läsa i tråden. (pucko)
    Men det är ju det han gjorde!!!!! Är du också trött eller?
  • Velour

Nu har jag problem med filmerna igen. De stoppar mitt i. Gör de det för er också?

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-18 23:20:59 följande:
    Kolla inlägg #3202. Är du också trött eller?
    Ja, jag har läst den..Det är ju uppenbart att han skriver med glimten i ögat. Du och jag pratade ju lite om ditt stjärntecken inatt så den diskussionen kanske han läste idag. DUH Min lilla jungfrupojk!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-18 23:22:35 följande:
    Eller så kan du skicka en länk som faktiskt är till en film. Är du också trött eller?
    Hhahha, ja, jag erkände för några inlägg sedan att jag är otroligt trött. Vänta så ska jag lägga ut länken..
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-18 23:21:35 följande:
    Nu kommer förklaringen på att jag är lite konstig för tillfället:www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-8f5501f4c...
    Nu blev jag lite piggare! Mer, mer mer! Älskade första meningen "det är ett fönster där" när ämnet sedan vände till annat
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-18 23:28:26 följande:
    Tror det är ni andra som inte ser mer komplexa sammanhang. Men det har nog inte med trötthet att göra. Jag är medveten om allt som skrivits i tråden idag.(I första och andra meningen ovan insinuerade jag något. Om någon mot förmodan är smart nog att lista ut vad så får ni gärna inboxa mig.)
    Sssshhh! Du får ju inte ge en massa ledtrådar!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-18 23:54:41 följande:
    *Mamma, det är en man på internet som är dum mot mig*Nä, jag är nog bara trött och så ser jag inga komplexa samband. De kanske inte syns, och om de inte syns så finns de inte, inte för mig i alla fall
    Ska du stiga upp kl sex imorgon också?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-18 23:56:56 följande:
    Ja...
    Åh, vad jobbigt. Men du är säkert morgonpigg, så för dig känns det nog inte så.
Svar på tråden Tråddödare igen....