• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-11-24 23:43:57 följande:
    Ahaha, det har jag garvat åt hela kvällen. Naturligtvis är det en tidning för de som har Afro

FÖRSTOD väl det..!
  • Sedek
    qwerty66 skrev 2009-11-24 23:42:43 följande:
    jag ger upp... hinner inte med er...
    Jag lämnar över nu, du kan ta min plats Finns lite folköl kvar här...
  • Velour
    qwerty66 skrev 2009-11-24 23:42:43 följande:
    jag ger upp... hinner inte med er...
    Du vet att du har en plats hos oss iaf
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-24 23:44:14 följande:
    Vänner,Ni får se vilka filmer ni vill, bara ni lovar att ni sover på nätterna.Nu lägger jag mig, ska ut och sladda runt med bilen hela dagen i morgon. Sov så gott
    Nattinatt

"kastar en hink sand för säkerhets skull"
  • Grizelda
    Velour skrev 2009-11-24 23:35:57 följande:
    Men då verkar ju du ha allting under kontroll (älskar ordet kontroll och dess innebörd) Jag hoppas bara att det inte vänder till att bli ännu värre.Grattis till numret också!
    Tack! Kontroll, nja, det känns mer som Dolda kameran . Ska försöka lära mig mer om socialt samspel och om att inte vara en satkärring, bara... Annars får jag omskola mig till något där jag får användning av de egenskaperna. Busschaufför i Malmö kanske, eller dokusåpastjärna...
  • Scratchy
    Vänner,Ni får se vilka filmer ni vill, bara ni lovar att ni sover på nätterna.Nu lägger jag mig, ska ut och sladda runt med bilen hela dagen i morgon. Sov så gott
    Jag vägrar att sova!
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-24 23:46:21 följande:
    Jag vägrar att sova!

Akta så att han inte börjar kasta sand...
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-24 23:42:48 följande:
    Jag veeeeeeeeeet att jag har dålig humor...men i bland så blir det lite komiskt när man läser överskrifterna som e under varandra.....Katten låg och sov på vår dotter!Badskor ? Sluta hitta samband som inte finns!
    Det har funnits trådar om detta ämne, då vi fick skriva in några rubriken som utgjorde en rolig kombination

Vi kanske kan köra lite sån lek?
  • qwerty66

tror inte min käre arbetsgivar skulle uppskatta om jag sov...

• Velour
    Godnatt på dig!
Svar på tråden Tråddödare igen....