• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-24 23:58:27 följande:
    Vad bra! Hoppas du får det jobbet så snart då! Men letar du vidare?Vad konstigt att det inte finns så många sådant jobb i GBG Men förhoppningsvis löser det sig så snart som möjligt
    Ja, jag håller på att leta efter lite andra också.

Hmm, grejen är att jag planerar ju ett eget företag, så jag vill ju inte satsa på riktiga jobb för då hinner jag inte med företaget. Men med fyra och ett halvt års studier utan lån så är plånboken lite tunn. Så helst skulle jag ha ett jobb där jag kan jobba hur mycket eller lite jag vill.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-25 00:00:14 följande:
    Ah..!BEVIS Det VAR inte jag som dödade den..... www.familjeliv.se/Forum-5-97/m45154697.html
    Det var inte du...OK, då. Men jag fattar inte en sak bara. Den första och andra tråden fick så bra gehör, men när jag startade en rolig-rubrik-tråd, dog den ut!! Nästan ingen svarade
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-25 00:01:03 följande:
    Äh...fick jag ingen "styjkeklam"... "gråter en skvätt"
    Luuuuugn, luuuugn *styjekjam*

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-25 00:02:45 följande:
    Ja, jag håller på att leta efter lite andra också.Hmm, grejen är att jag planerar ju ett eget företag, så jag vill ju inte satsa på riktiga jobb för då hinner jag inte med företaget. Men med fyra och ett halvt års studier utan lån så är plånboken lite tunn. Så helst skulle jag ha ett jobb där jag kan jobba hur mycket eller lite jag vill.
    Jag förstår!

Så du tog inte lånedelen? Hur har du klarat ekonomin?
  • Velour
    Grattis till nummer 4800!
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-25 00:03:55 följande:
    Luuuuugn, luuuugn *styjekjam*
    "känns mycket bättre"
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-25 00:00:46 följande:
    Jag tror det blir mer passande med bilder på hårfärgen
    Kanske Garvade precis åt mig själv, kom att tänka på att det bara är tanter från Balkan som har vinrött hår. Och så jag
    Men det gör inget, alla tror ändå att jag kommer därifrån
  • Jagbyttenick
    Styjkekjam och grattis till numret!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-25 00:05:18 följande:
    Jag förstår! Så du tog inte lånedelen? Hur har du klarat ekonomin?
    Det har jag inte. Det är därför mitt bmi anser att jag är på gränsen till underviktig.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 00:09:35 följande:
    Kanske Garvade precis åt mig själv, kom att tänka på att det bara är tanter från Balkan som har vinrött hår. Och så jag Men det gör inget, alla tror ändå att jag kommer därifrån
    Heheh! Ja, det kanske är så. Men jag tyckte inte alls att du såg ut att komma därifrån.
Svar på tråden Tråddödare igen....