• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-24 23:48:59 följande:
    Jag var en del i senaste tråden... Men..den dödde tror jag... (INTE mitt fel...)
    Joooo, erkänn att det var du som dödade den. Kom igen, skäms inte nu.

Jag har hittat två rubriker precis ovan/under varann, som passar jäkligt bra ihop!

* Tråddödare igen
    * Oändlighetens tjattertråd 3
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-24 23:55:11 följande:
    Joooo, erkänn att det var du som dödade den. Kom igen, skäms inte nu.Jag har hittat två rubriker precis ovan/under varann, som passar jäkligt bra ihop!* Tråddödare igen * Oändlighetens tjattertråd 3
    Snacka om passande

Näe... ( ) jag kan tyvär inte ta åt mig äran för att ha dödat den.....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-24 23:49:49 följande:
    Shit asså, jag känner mig som typ 15 bast igen Var ju hos min väninna/frisör idag och hon färgade mitt hår rött - på begäran av mig märk väl - och nu är det bara sådär vinrött som jag och min kompis färgade håret när vi var 15 Alltså, det är inte fult, men det ser ju knappast naturligt ut Dessutom har jag beställt nya glasögon och Jimmy Choos och undrar därför om jag har en tidig 30-årskris? Sedan har jag dessutom en annan sak som anknyter till tonåren; fick reda på via tidningen att min kollega förmodligen är gift med min mammas ex - som hon var tillsammans med från jag var 5 till 15 år!!! Måste ringa och kontrollera imorgon, känns helt bisarrt!!!
    Vad snyggt! Det måste du sätta upp bilder på, så jag får se!

Det andra---inga kommentarer...
  • Scratchy
    Vad snyggt! Det måste du sätta upp bilder på, så jag får se!Det andra---inga kommentarer...
    Var det håret eller mammans ex du ville att hon skulle lägga upp bilder på?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-24 23:53:08 följande:
    Sökte ett som jag fick svar på att de var intresserade av mig, men hade inga lediga tjänster just nu.Fast det var inte telefonistjobb vi kommunicerade om då utan på någon annan nivå. Så vi får se.Hittar inte så många sånna företag i Göteborg. De verkar hålla till på andra platser.
    Vad bra! Hoppas du får det jobbet så snart då! Men letar du vidare?
    Vad konstigt att det inte finns så många sådant jobb i GBG Men förhoppningsvis löser det sig så snart som möjligt
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-24 23:57:55 följande:
    Kanske skorna eller glasögonen
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-24 23:56:29 följande:
    Snacka om passande Näe... ( ) jag kan tyvär inte ta åt mig äran för att ha dödat den.....
    Det gör inget. Snart hittar du någon annan tråd du kan döda. *styrkekram*
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-24 23:57:55 följande:
    Jag tror det blir mer passande med bilder på hårfärgen
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-25 00:00:04 följande:
    Det gör inget. Snart hittar du någon annan tråd du kan döda. *styrkekram*
    Äh...fick jag ingen "styjkeklam"... "gråter en skvätt"
Svar på tråden Tråddödare igen....