• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-25 00:12:10 följande:
    Det har jag inte. Det är därför mitt bmi anser att jag är på gränsen till underviktig.
    Oj, illa. Men det är väl slut med det snart och då kommer det att växa en liten gubbmage på dig
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-25 00:15:23 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 00:09:35 följande: Heheh! Ja, det kanske är så. Men jag tyckte inte alls att du såg ut att komma därifrån.
    Nej det tycker ju inte jag heller, men har fått höra det många gånger i mitt lilla liv Och alla blir lika förvånade när jag säger att jag är en fjärdedels finsk och resten svennebanan . Men kanske blir så när man mest bor i invandrartäta förorter osv bla bla.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-25 00:16:48 följande:
    Oj, illa. Men det är väl slut med det snart och då kommer det att växa en liten gubbmage på dig
    Haha... gubbmagar finns faktiskt inte i släkten på något håll. Alla gamla gubbar har varit långa, smala och med tjock kalufs på huvudet.

Så, det blir snart ett sex-pack på magen.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 00:17:58 följande:
    Nej det tycker ju inte jag heller, men har fått höra det många gånger i mitt lilla liv Och alla blir lika förvånade när jag säger att jag är en fjärdedels finsk och resten svennebanan . Men kanske blir så när man mest bor i invandrartäta förorter osv bla bla.
    Jaha, är det så det ligger till?

Men man ändrar väl inte utseende när man bor i invandrartätt område? Eller vad menar du nu?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-25 00:19:52 följande:
    Haha... gubbmagar finns faktiskt inte i släkten på något håll. Alla gamla gubbar har varit långa, smala och med tjock kalufs på huvudet.Så, det blir snart ett sex-pack på magen.
    Så du har bara snygga gubbar i släkten och att du är på väg att sluta dig till deras skara? Nice!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-25 00:20:03 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 00:17:58 följande: Jaha, är det så det ligger till? Men man ändrar väl inte utseende när man bor i invandrartätt område? Eller vad menar du nu?
    Hehe, nej det tror jag inte Jag vet faktiskt inte varför alla tror det
  • Jagbyttenick

Nej usch vad trött jag är och känner att jag bara svamlar (mer än vanligt) vilket brukar innebära att det är dags att sova. Så det tänker jag göra.
    Nattinatti tråden och sov gott!

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 00:23:19 följande:
    Hehe, nej det tror jag inte Jag vet faktiskt inte varför alla tror det
    Äsch, strunt i det. Snygg är du iaf!
  • Velour

Jaha, så en efter en blev de kristliga och gick och la sig Nu är vi bara tre kvar...

• qwerty66

4 om jag får be..... utan att vara varken påträngande eller fräck...

Svar på tråden Tråddödare igen....