• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Isnogood skrev 2009-09-29 22:01:58 följande:
    Har du det bra..?Vad för hotell bor du på..?Skulle du bli borta hela veckan..?Mumsa lite hotellfrukost åt mig med...Har qwerty varit där med ölen ännu..?
    Bah..fel knapp..(!)

Denna skulle ju med..:
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-29 22:01:58 följande:
    Har du det bra..? Vad för hotell bor du på..? Skulle du bli borta hela veckan..? Mumsa lite hotellfrukost åt mig med... Har qwerty varit där med ölen ännu..?
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-09-29 22:02:13 följande:
    Det låter ju bra, är det hästmat? Eller vad har du allt hö till?Ska du göra stråhattar och sälja på Tradera kanske
    Jag äter det själv..

Eller inte...

Jo, det är hästarnas grundföda...o på vintern så går det åt ca..20-30 kg/ dag...

Så inga stråhattar blir det tyvär...men om du vill så kan jag kanske rädda några strån o limma ihop till en...hm...kan nog kanske göra något som ser ut som ... ah (!) et fågelbo..?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-29 22:08:11 följande:
    Jag äter det själv.. Eller inte... Jo, det är hästarnas grundföda...o på vintern så går det åt ca..20-30 kg/ dag... Så inga stråhattar blir det tyvär...men om du vill så kan jag kanske rädda några strån o limma ihop till en...hm...kan nog kanske göra något som ser ut som ... ah (!) et fågelbo..?
    Bastkjol vill jag ha.
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-09-29 22:00:43 följande:
    nu ska jag stänga av datorn -ha det bra trådvänner!
    God natt
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-09-29 22:09:00 följande:
    Bastkjol vill jag ha.
    Åfaan..hm..ok..ska se vad jag kan göra.....
Svar på tråden Tråddödare igen....