• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Grizelda
    Isnogood skrev 2009-09-29 22:37:59 följande:
    Jahaja..så går alla o lägger sig..typ..
    Jag är vaken ett tag till, och tänker mig Bringan i en bastkjol gjord av hö. Blir allergisk bara jag tänker på det. Mot höet alltså, annars hade det väl varit käckt.
  • Isnogood
    Grizelda skrev 2009-09-29 22:42:38 följande:
    Jag är vaken ett tag till, och tänker mig Bringan i en bastkjol gjord av hö. Blir allergisk bara jag tänker på det. Mot höet alltså, annars hade det väl varit käckt.

Jaa...det är faktiskt synen av det som gör att jag nästan allvarligt funderar på om jag kan göra en o ge honom..!
  • Grizelda
    Isnogood skrev 2009-09-29 22:44:46 följande:
    Jaa...det är faktiskt synen av det som gör att jag nästan allvarligt funderar på om jag kan göra en o ge honom..!
    Tror ändå att halm är lite mer användarvänligt. Fläta med röd tråd så blir han som en liten julbock .
  • Isnogood
    Grizelda skrev 2009-09-29 22:52:33 följande:
    Tror ändå att halm är lite mer användarvänligt. Fläta med röd tråd så blir han som en liten julbock .
    ASG

Faan...skrattar massor..!

Hm..kanske kan vi ställa honom på torget sen...

Fast.. tänk om någon tänder eld på honom..?
  • Isnogood

Nu är det min tur att säga god natt

En ny dag väntar tyvär i morgon...

Kramar

• Grizelda
    Isnogood skrev 2009-09-29 22:58:45 följande:
    ASG Faan...skrattar massor..! Hm..kanske kan vi ställa honom på torget sen...Fast.. tänk om någon tänder eld på honom..?
    Äh, du får väl stå där med vattenslangen och vakta honom. Eller en pulversläckare, så blir det lite julstämning också.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-29 22:58:45 följande:
    ASG Faan...skrattar massor..! Hm..kanske kan vi ställa honom på torget sen... Fast.. tänk om någon tänder eld på honom..?
    Ställ mig inte i Gävle bara

• Sedek
    Grizelda skrev 2009-09-29 23:07:02 följande:
    Äh, du får väl stå där med vattenslangen och vakta honom. Eller en pulversläckare, så blir det lite julstämning också.
    hahaha
Svar på tråden Tråddödare igen....