Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-11-16 17:39:02 följande:
    Man kan alltid överklaga! Det är bara frågan om man kan göra det på nätet eller om man får fixa det med mjältbrand.
    Du vet att det är emot reglerna att lägga samma inlägg mer än en gång va..?
    -Enligt reglerna så måste du nu anmäla det ena inlägget o skriva motivering om att du råkar få två lika dana o sedan be dem att ta bort ena....."håller mig till reglerna"

(några sekunder... )
  • Isnogood

Ah..jus det...berättade för min mamma om diskutionen om "rumpetroll"...bara det att hon inte lyckas komma ihåg vad det hette...så här kommer några av hennes förslag :

#Rumpetöj....hm...jag...eh....ASG

#Rumpetuss...hm...är det motsatsen till...navelludd..?

Tilläggas kan även då att min lilla mamma inte ens kom i håg vad betydelsen var... så hon gav min dotter som ledtråd att hon nog hade sånna under sängen...

(du har nog rumpetussar under sängen.... .-o )

• Isnogood

Ord blind skrev 2009-11-16 18:41:00 följande:

Om du fick en varning tyycker jag att du ska kontakta supporten. Jävla svan! Jag hatar fåglar!
    Me to...

"skaffar fler katter"
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-16 18:49:00 följande:
    Du kanske tar lite fel på tid. Namnet är bara typ 500 år gammalt och helt konstruerat.
    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHEJ
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-16 18:52:18 följande:
    vad andlös du verkar! (och jag som trodde du bara ville vara svanlös -ha!)
    Scratchy skrev 2009-11-16 18:53:26 följande:
    Oj, va grönt det blev i min värld nu...... smyger sig på sådär... Men hej på dig också...
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-16 21:39:59 följande:
    Sedek! Hur vet du vad jag heter? Har jag outat mig eller har du hört det från en skvallerbytta?
    "OUPS"

-Trodde han visste ditt namn.... "skäms"
    Meh...trodde verkligen det....trodde han var med på din maillista när du var o lekte i de tropiska skogarna.....

Solly solly.....inte meningen i så fall.....

"Går o bankar skallen i väggen"
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-16 21:52:28 följande:
    Vadå intressant liv, skrivet på ett sarkastiskt sätt? Bara för att du inte förstår vad jag menar!Men nu gissade både jag och Isnogood på Jonas.
    Vah...(?) har jag gissat....
    -Kan jag inte minnas.....för jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet vad han heter.....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-16 22:03:20 följande:
    Mäh, du har faktiskt inboxat ditt namn själv till mig för ett tag sedan...!!! Guldfiskvarning på dig Itchy
    "Andas ut o slutar banka skallen i väggen"
Svar på tråden Tråddödare igen....