Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-11-19 08:54:38 följande:
    Du skojar Kl 3 på natten!!!! Tänk på dina organ, de slits ut i förtid om du inte sover.
    Jo, men jag vet inte vad det tog åt mig. Jag klagade ju på att jag var trött, men helt plötsligt försvann den känslan. Kanske det är så det känns när man blir övertrött?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-19 10:21:43 följande:
    Det gör han
    Jo, det verkar så. Väntar tills ikväll, om han är inloggad. Då ska jag bocka av namnen ett efter ett tills jag kommer fram till rätt namn. Men om han fuskar och säger nej även till det rätta namnet, så får ni hoppa in och hjälpa
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-19 14:39:43 följande:
    Jag blev väckt 05:30 i morse... Funderar på att sälja lilltjejen, eller i alla fall hyra ut henne ett tag så man får sova ut några veckor. Tror du blocket funkar?
    OJ, vad tidigt. Du kan hyra henne till mig ett tag så att jag lär mig komma in i en mer normal dygnsrytm. Med min egen plutt funkar det inte riktigt, då han vaknar runt sju på morgonen. Hade jag arbetat så hade det varit alldeles för sent att vakna då
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-19 15:01:26 följande:
    Mer än gärna Jag sätter henne på tåget i eftermiddag, ok? Du kan behöver inte betala nått, bara du tar henne några veckor. Hon är jättesöt, som att det hjälper kl 05:30...Men du lägger dig kl 03 och går upp kl 7. Det är 4 timmars sömn det, inte bra säger jag dig, inte bra.www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-c535ce582...
    Jag vet...jag förstör mig själv..Men jag ska ta itu med det. Har du ingen som kan hjälpa dig med din dotter (förutom mamman) så att du kan få ta igen dig lite?

Jag kan inte se din film just nu då jag sitter i universitetets bibliotek, men återkommer ikväll. Nu skall jag iväg till jobbet. Börjar vid fyra och slutar nio, så vi lär kanske ses efter det
  • Velour

Och till tråddödarna, får ni ett samtal ikväll (från kl.16-21) av någon som påstår sig heta Laila och ska göra en undersökning, så är det jag. So, be nice

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 17:59:02 följande:
    Är det ditt jobb-alias eller försökte du inte hålla ditt namn hemligt?
    Jobb-alias..brukar byta alias ibland för omväxlingens skull

Nu är rasten slut, so i got to go!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-19 15:01:26 följande:
    Mer än gärna Jag sätter henne på tåget i eftermiddag, ok? Du kan behöver inte betala nått, bara du tar henne några veckor. Hon är jättesöt, som att det hjälper kl 05:30...Men du lägger dig kl 03 och går upp kl 7. Det är 4 timmars sömn det, inte bra säger jag dig, inte bra.www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-c535ce582...
    Hahaha, kul film Risken, om du gör så, är att jag kan komma att behålla henne
  • Velour
    Grizelda skrev 2009-11-19 19:37:47 följande:
    Alltså, nu kommer ingen att tro mig, men för en stund sedan blev jag uppringd av en telefonförsäljare som hette Laila... Jag blev så paff att jag tackade ja till det hon hade att sälja, fast jag bestämt mig för att inte köpa mer. Är det någon som driver med mig, eller? Var det du, Velour? Jag kom mig inte för att fråga i luren, för om det inte var du så hade jag ju inte låtit klok...
    Hahah, nej. Jag säljer inget, jag bara gör en undersökning. Så hur mycket fattigare kommer du att bli pga _denna_ Laila?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 18:01:07 följande:
    Ja, både mitt förstanamn och mitt tilltalsnamn var med. Dock i omvänd ordning.Ledtråd: Inget av dem är Adolf.Så, nu när du fått veta mitt namn så kommer jag inte att svara på mer frågor om det.
    Hahah, jag har inte fått veta ditt namn. Jag har bara gissat fram några och vet inte vilket som är det rätta. Smit inte nu!
  • Velour

Den undersökning jag gjorde ikväll handlade om energibolag och folks uppfattningar om dem

Svar på tråden Tråddödare igen....