Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-11-19 22:20:05 följande:
    Ja Velour... vill du kela eller?
    Puss...

Tänkte göra ett nytt försök
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-19 22:25:17 följande:
    jag hoppas ni kelar mer än så på annat håll, för det där var skrämmande barntillåtet.
    Heheh
  • Velour

Vi kan väl hitta på något ämne som är roligt att prata om...Låt se...Nä, har lite idétorka..Kan ni komma på nåt intressant?

• Velour
    Polly S skrev 2009-11-19 22:32:31 följande:
    sälar. och monstertruckar.tror aldrig jag diskuterat någotdera.
    Hahah, jag tror jag måste avstå
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-19 22:34:24 följande:
    Ahahaha! Hon är för härlig, FL:s mest inspirerande trådstartare Och grattis till numret!

Kanske inte med mig heller. Fast jag mörkar inte det störda, eller hur det nu var?

Och grattis till nästa nummer!Då har jag blivit vaccinerad mot baconsnuvan och armen värker som - ja jättemycket! Inget kul att hålla på med tvätten då :-/
    Åh, har du också vaccinerat dig? Jag är fortfarande i valet och kvalet...
  • Velour

Men vi kan väl hitta på nån sorts frågelek?

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-19 22:37:40 följande:
    Bra idé, tack!Ska länka när annonsen är klar så kan alla ni som är intresserade gå in och boka.Har seriöst haft en idé om att hyra ut barnen under en helg, med tillbehör och ett par timmars instruktion på fredag eftermiddag för par som funderar på att skaffa barn. Så får de lov att prova på en helg och se hur det är. Om det är något för dem.Men jag antar att ansökningsprocessen för att utesluta pedofiler och annat löst patrask skulle bli så omfattande att lönsamheten blir obefintlig.Men en tanken på att göra något liknande är nog inte så dum. Kanske om man haft ett större hus 400m2 och uppåt så kunde paren komma och bo hemma hos mig en helg, ta barnen och känna på lite hur det är.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-19 22:38:49 följande:
    sätt igång! (jag suger på att hitta på lekar)
    Det är JAG med! Kommer på en bra idé, men inte innehållet
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-19 22:45:27 följande:
    Så jag är imponerande? *kråmar mig stolt*
    Såklart. Du gjorde en himla bra entre med en grym sammanfattning av det du hade missat i tråden, så att du har lätt att lära dig är nog det en pärs för dig Om du nån gång medverkar i ett av programmen, gör en liten FL-hälsning så vi får veta att det är du. Skulle vara himla kul!
  • Velour

Jag tar med min laptop (och jag var inte med sist ni lekte leken)

Svar på tråden Tråddödare igen....