Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-11-18 23:56:56 följande:
    Ja...
    Vill du se en gullig youtubefilm innan du lägger dig?
  • Velour

Postade tråden utan att lägga i länken Men här är den iaf

• Velour

postade inlägget menar jag...Äh, jag pratar i nattmössan så ha överseende.

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 00:01:04 följande:
    Du sover för lite. Dina organ kommer bli jätteslitna!
    Men texta en film nångång då!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 00:01:59 följande:
    Du är mer underhållande än vanligt...
    Jag är så trött så jag vet nog inte ens vad jag skriver...Men jag vägrar lägga mig ändå. Vill inte att mina dagar ska se ut som så att jag vaknar, går till skolan, sen går till jobbet och sen går o lägger mig. Vill hinna ha lite kul också!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-19 00:03:00 följande:
    Äh, jag måste ju bara:Nej jag ser inga komplexa sammanhang. Det är ju exakt det jag skriver i inlägget du citerar Fast kanske det du skriver här ovan också är ett komplext samband av sarkasm kopplat till en serie inlägg du redan skrivit...Jag kan en del om småbarn, andningsrelaterade sjukdomar, projektledarskap, Jungs personlighetsprofiler och slutligen en del om tjejer. Men sen är det stopp. Kanske jag ska gå en kurs om komplexa sammanhang och sarkasm Och så passar jag på att säga godnatt, vilket jag skulle gjort för en timma sedan. Sov så gott!
    Godnatt!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 00:07:41 följande:
    Du vill ha lite kul också, så du hänger på fl?*himlar med ögonen*
    Ja, vilken annan sorts kul kan man ha i Linköping efter kl. 21 en vardagskväll?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 00:08:22 följande:
    Det är det ju inte!Vänta, är jag den ende i tråden som inte har barn?
    Det verkar så. Kanske borde du skaffa ett par så du mjuknar lite
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 00:10:41 följande:
    Jaha... så vi får äran att göra dig sällskap eftersom du inte hittade något annat. Vi är sistahandsvalet... jamen det känns bra... *snyft*Det var Sedek som snyftade i bakgrunden, inte jag...
    Meh, man får ju skit vad man än skriver. Måste finnas ett ord för det.
    Först är du sarkastisk mot att jag syftar på FL när jag skriver att jag vill ha kul, sen när jag förklarar att det inte finns så mycket annat att göra, skriver du anklagande att jag ser er som andrahandsval

"You're damned if you do and you're damned if you don't."
Svar på tråden Tråddödare igen....