Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-11-19 00:39:49 följande:
    Gissa på bara... själv ska jag sova nu...
    Men då tar vi det en annan gång. Du måste ju vara med hela tiden och ge snabb respons! Annars blir det inget kul.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 00:44:04 följande:
    Nej, inget av det... *skyddar ansiktet mot motattacken*
    OK, då är det irrelevant att diskutera vidare om glasögonämnet.

Nä, du får en puss istället *men nu kommer du säkert bara att torka av den*
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 00:45:12 följande:
    Jag är med...
    OK, heter du Anton?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 00:47:43 följande:
    Vilket antiklimax... att det inte blev något om glasögonen.Pussen är jag ganska likgiltig inför, men tack för omtanken. Väntar mig den på riktigt istället.
    Otacksam är du också.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 00:48:46 följande:
    Inte Anton och inte Jonathan.Men om det inte blir något med glasögonen så ska jag sova nu.Xau!
    Jaja...då får du väl sova då. Godnatt jungfrukillen!
  • Velour

Kan fortfarande inte sova..Men såg en rolig rubrik nyss "faderskapstäst"

• Velour

Till Scratchy,

heter du Alexander? Sebastian? Joakim? Jesus? Jimmy? Björn? Stig? Martin? Bob? Billy? Georg? Jorge? Douglas? Alf? Örjan? Nils? Adolf? Tobias? Verner? Stefan? Steven? Måns? Alfons? David? Ulrik? Urban? Patrik? Mats? Tommy? Tom? Stellan? Greger? Ingvar? Ingmar? Dag? Robert? Gabriel? Hans? Linus? Vladimir? Carl? Anders? Andreas? Angelo? Peder? Petter? Melker? Paul? Mikael? Rufus? Pablo? Allan? Alain? Alan? Rutger? Harald? Åke? John? Joe? Henrik? Henri? Jerker? Jens? Jonas? Jonatan? Nathan? Nathaniel? Don? Donny? Fabian? Fredrik? Joel? Pär? Per? Pierre? Kim? Håkan? Sune? Sigvard? Samuel? Esmail? Elias?

Nä...nu går jag och slaggar...

• Velour

Ord blind skrev 2009-11-19 08:51:14 följande:

Jag tror du har rätt.... :)
    Jag MÅSTE ha rätt! Menar, satt en bra stund och försökte klura ut olika namn sådär sent på natten. Men jag sov väldigt gott efter det, då jag tröttade ut mig ordentligt mycket.
Svar på tråden Tråddödare igen....