• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 22:48:26 följande:
    och hur många svampar har fröken ätit ikväll?
    Hahah! Nä, men jag hade tänkt skriva att "som tur är har jag ännu inte behövt bidra med egen erfarenhet".
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 22:52:01 följande:
    Ja, jag går ju och väntar på att han ska lära sig prata så han kan berätta om alla sina funderingar som jag ser att han har. Och så han slipper bli så frustrerad när han inte kan förmedla vad han vill.Han har börjat trolla för oss nu, vår lille goding; han gömmer något och slår sedan ut med händerna, som om han försöker säga "borta"
    Vad gött!

Grattis till numret.
  • Velour

Så, vad fick er att bli medlemmar på FL?

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 22:52:33 följande:
    Hahah! Nä, men jag hade tänkt skriva att "som tur är har jag ännu inte behövt bidra med egen erfarenhet".
    Jag förstod nog det också Grattis till uteslutande bra erfarenheter då!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 22:54:28 följande:
    Jag var gravid och ville träffa andra i samma sits eftersom ingen av mina kompisar eller någon i min närhet hade småbarn.
    Plus att vi inte skulle ha någon föräldragrupp på vårt BVC pga besparingar.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 22:54:28 följande:
    Har varit medlem innan, skrev en del i pappaforumet men det är så dåligt drag där så jag ledsnade och glömde av mitt nick och allt. Nyreggade mig i våras och sumpade även det nicket... Skaffade detta i somras som jag lyckats hålla vid liv sedan dess, och hoppas så kunna göra i framtiden också!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 22:56:44 följande:
    Jag förstod nog det också Grattis till uteslutande bra erfarenheter då!
    Tack.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 22:56:49 följande:
    Jag var gravid och ville träffa andra i samma sits eftersom ingen av mina kompisar eller någon i min närhet hade småbarn.Plus att vi inte skulle ha någon föräldragrupp på vårt BVC pga besparingar.
    Intressant! Men vad dåligt att de drog in föräldragruppen Hoppas du trots allt finner en viss trygghet på FL.
Svar på tråden Tråddödare igen....