• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 23:03:36 följande:
    Har varit medlem innan, skrev en del i pappaforumet men det är så dåligt drag där så jag ledsnade och glömde av mitt nick och allt. Nyreggade mig i våras och sumpade även det nicket... Skaffade detta i somras som jag lyckats hålla vid liv sedan dess, och hoppas så kunna göra i framtiden också!
    Jaså? Det skulle vara intressant att veta vad du har hetat innan. Jag brukade vara inne på pappaforumet en del och läsa. Alltid intressant att se vad killar har att prata om
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 23:07:20 följande:
    Vad är meningen med denna tråden?www.familjeliv.se/Forum-5-154/m49016103.htmlJag kanske är på fel humör men är den rolig?
    Den fick mig att småle iaf Ibland blir man lite rastlös och vad gör man då om inte startar en meningslös tråd.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 23:12:33 följande:
    Jaså? Det skulle vara intressant att veta vad du har hetat innan. Jag brukade vara inne på pappaforumet en del och läsa. Alltid intressant att se vad killar har att prata om
    Det kanske Miss Google kan ta reda på åt mig

Vi pratade om bilar, träning och prioriteringar med fru & barn. Jobb och tjänsteresor och prioriteringar.
    Men som sagt, inte så mycket drag, då i alla fall. Nu är jag knappt inne där längre.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 23:11:18 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 22:56:49 följande: Intressant! Men vad dåligt att de drog in föräldragruppen Hoppas du trots allt finner en viss trygghet på FL.
    Ja, fast jag skaffade en föräldragrupp härinne istället och vi träffas fortfarande (12 tjejer) regelbundet!
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 23:17:26 följande:
    Ja, fast jag skaffade en föräldragrupp härinne istället och vi träffas fortfarande (12 tjejer) regelbundet!
    Oj vad kul!

You go girl!!!

Attans, ska genast gå och göra nått manligt - stå upp och kissa eller liknande. 10 armhävningar kanske hjälper.
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-28 23:19:42 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 23:17:26 följande: Oj vad kul! You go girl!!! Attans, ska genast gå och göra nått manligt - stå upp och kissa eller liknande. 10 armhävningar kanske hjälper.
    Hahaha, eller sluta använda uttrycket you go girl?!
  • Grizelda
    Oj vad kul!You go girl!!!Attans, ska genast gå och göra nått manligt - stå upp och kissa eller liknande. 10 armhävningar kanske hjälper.
    Försöker se framför mig hur du kombinerar detta...
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 23:15:13 följande:
    Det kanske Miss Google kan ta reda på åt mig Vi pratade om bilar, träning och prioriteringar med fru & barn. Jobb och tjänsteresor och prioriteringar.Men som sagt, inte så mycket drag, då i alla fall. Nu är jag knappt inne där längre.
    Det där är inget jag kan googla fram faktiskt. Har du haft samma avatar hela tiden? Men även om du har haft det, så går det ändå inte att googla fram dina tidigare nick.
  • Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2009-11-28 23:22:38 följande:
    Försöker se framför mig hur du kombinerar detta...
    *asg* Han pinkar medan han gör stående armhävningar mot väggen?
Svar på tråden Tråddödare igen....