• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Grizelda
    Neeeej verkligen inte. Det brukar väl vara tvärt om, yngre kille = mindre kroppsbehåring och äldre man = MER kroppsbehåring.
    Men äldre man=mer pengar till vax?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 23:51:19 följande:
    Vet du vad som är häftigt Sedek? Jag vägde mig kväll, efter att ha ätit lunch, middag och lite annat, och såg att jag vägde lika mycket som imorse INNAN jag hade ätit nåt. Bra va?
    Du förtjänar ett grattis och en klapp på axeln!

Men du, din morgonrock väger mer än nattlinnet du springer runt i nu
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-28 23:48:20 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 23:44:16 följande: Neeeej verkligen inte. Det brukar väl vara tvärt om, yngre kille = mindre kroppsbehåring och äldre man = MER kroppsbehåring.
    Äldre man=lärt sig att det finns vax
    Fast jag gillar iofs håriga karlar
  • Grizelda
    Sedek skrev 2009-11-28 23:55:48 följande:
    Du förtjänar ett grattis och en klapp på axeln!Men du, din morgonrock väger mer än nattlinnet du springer runt i nu
    Man kan ju ha varit och gjort stort också, förhoppningsvis utan armhävningar...
  • Sedek
    Grizelda skrev 2009-11-28 23:54:51 följande:
    Men äldre man=mer pengar till vax?
    Du kom på mig, skit också...

Men nu fick jag de där dåliga vibbarna igen, "äldre man". Fast det var väl jag som inducerade det.
  • Sedek
    Grizelda skrev 2009-11-28 23:57:57 följande:
    hahahaha
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2009-11-28 23:57:57 följande:
    Haha... jägarvilan om man inte har någon toalettstol... (toasvår)
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-28 23:53:44 följande:
    Om ni funderar på att börja träna kampsport men inte kan bestämma er för vilken, så rekommenderar jag

(Jag har ingenting med videon att göra, förutom att jag tränar samma sport...)Och Sedek, vaxa gärna ryggen innan du börjar träna... inget kul att trassla in sig i svettigt, slemmigt rygghår... speciellt inte när det är någon annans...
    Snyggt. Vad har du för bälte?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-28 23:53:44 följande:
    Om ni funderar på att börja träna kampsport men inte kan bestämma er för vilken, så rekommenderar jag denna:

(Jag har ingenting med videon att göra, förutom att jag tränar samma sport...) Och Sedek, vaxa gärna ryggen innan du börjar träna... inget kul att trassla in sig i svettigt, slemmigt rygghår... speciellt inte när det är någon annans...
    Lovar, ska vaxa ryggen innan du och jag ska brottas och göra kullerbyttor tillsammans
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-28 23:58:28 följande:
    Du kom på mig, skit också... Men nu fick jag de där dåliga vibbarna igen, "äldre man". Fast det var väl jag som inducerade det.
    Men du är väl äldre än du var då? Sluta nu noja, du är för ung för att ha 40-årskris
Svar på tråden Tråddödare igen....