• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 23:42:16 följande:
    Naw, men som sagt, det måste ju bli succé och många fler träffar därefter
    Ja, förhoppningsvis blir det kul
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 23:43:18 följande:
    Jag är svag för *snälla*...Men heeeelt ärligt, det nicket är borta. Har ingen aning och jag hade inte samma avatar. Det var för 1,5-2 år sedan och ryggtavlan har ändras något sedan dess. Leta i så fall efter en mer slät rygg. Men jag har för mig att jag hade ett kinesiskt ansikte eller liknande.
    Kinesiskt ansikte?

Men Ok, då får vi strunta i detta. Det går ju inte att leta reda på en medlem genom deras avatar?
  • Grizelda
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 23:43:16 följande:
    *vinkar till Scratchy och Grizelda*
    Vinke-vink!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 23:44:16 följande:
    Haha, trodde du tänkte skriva "mer hårig rygg"
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 23:44:16 följande:
    Haha, trodde du tänkte skriva "mer hårig rygg"
    Neeeej verkligen inte. Det brukar väl vara tvärt om, yngre kille = mindre kroppsbehåring och äldre man = MER kroppsbehåring.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 23:47:06 följande:
    Kinesiskt ansikte? Men Ok, då får vi strunta i detta. Det går ju inte att leta reda på en medlem genom deras avatar?
    Nej det går inte. Du behöver inte ens försöka.

Lovar, om jag hittar den så ska jag outa mitt gamla nick bara för att du sa *snälla*
  • Velour

Vet du vad som är häftigt Sedek? Jag vägde mig kväll, efter att ha ätit lunch, middag och lite annat, och såg att jag vägde lika mycket som imorse INNAN jag hade ätit nåt. Bra va?

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 23:50:27 följande:
    Nej det går inte. Du behöver inte ens försöka.Lovar, om jag hittar den så ska jag outa mitt gamla nick bara för att du sa *snälla*
    Så det är ett ord som fungerar..hehehheh!
  • Velour

Men vart tog Scratchy vägen förresten? Är det hans nya stil, att köra peekaboo?

• Scratchy

Om ni funderar på att börja träna kampsport men inte kan bestämma er för vilken, så rekommenderar jag denna:

(Jag har ingenting med videon att göra, förutom att jag tränar samma sport...)

Och Sedek, vaxa gärna ryggen innan du börjar träna... inget kul att trassla in sig i svettigt, slemmigt rygghår... speciellt inte när det är någon annans...

Svar på tråden Tråddödare igen....