• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-29 23:23:08 följande:
    Nej, min smakbit pajade resten av hela middagen. Blev bedövad för resten av kvällen Killar på tur du vet, klart man ska prova...
    Jag förstår det
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-29 23:25:22 följande:
    Det sista du skrev om att vara desperat, mer fel om mig kan du inte ha Men Scratchy är inte singel.
    Nej men du kanske BLIR desperat om, säg 5-10 år. Det kan du väl inte veta nu...?

*hukar mig för eventuella föremål som kommer flygandes*
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-29 23:27:10 följande:
    Nej men du kanske BLIR desperat om, säg 5-10 år. Det kan du väl inte veta nu...?*hukar mig för eventuella föremål som kommer flygandes*
    Lugn, det är ingen fara

Nej, att bli (inte bli) tillsammans med någon är liksom det sista jag tänker på eller oroar mig för.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-29 23:20:53 följande:
    Ah, det finns ju de som har invandrat på annat sätt eller varit flyktingar.
    Jaha, vi menade tydligen olika saker med ordet import.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-29 23:30:38 följande:
    Lugn, det är ingen fara Nej, att bli (inte bli) tillsammans med någon är liksom det sista jag tänker på eller oroar mig för.
    Men om du nu bestämmer dig för att skaffa en karl, om 10 år, så kanske alla bra är upptagna

Btw, har Scratchy blivit ihop med den där tjejen han skriver om ibland? Han försvinner alltid från tråden så man får ju inga svar..
Svar på tråden Tråddödare igen....