• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

annars har helgen varit bra, pubkväll, adventskonsert, och nu besök hos föräldrarna.

• Polly S

jag misströstar lite, kan det bli så här trots trötthet?

"*Väduren - Dagen är bra för att skriva brev och meddelanden. Du vet vad du vill säga och hittar snabbt de rätta orden. Dessutom är du väldigt kreativ."

• Velour
    Polly S skrev 2009-11-30 02:02:19 följande:
    annars har helgen varit bra, pubkväll, adventskonsert, och nu besök hos föräldrarna.
    Har en slapp måndag också

Så det har varit full rulle hos dig? Kul! Hur länge ska du vara hos dina föräldrar? Adventskonsert? Vilka spelade?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-30 02:03:41 följande:
    jag misströstar lite, kan det bli så här trots trötthet?"*Väduren - Dagen är bra för att skriva brev och meddelanden. Du vet vad du vill säga och hittar snabbt de rätta orden. Dessutom är du väldigt kreativ."
    Men det var väl bra det där?
  • Polly S

så pass full rulle att jag har jobb som borde blivit gjort som inte blev det.
    pubkvällen var trevlig men jag (betoning på jag) grälade på (inte med) en av mina allra bästa killkompisar som hamnat i ett sånt SJUKT förhållande att jag blir galen av att han inte tar sig ur det.

adventskonserten var i kyrkan i staden där mina föräldrar bor, en musikfolkhögskola som uppträdde.

Velour skrev 2009-11-30 02:04:55 följande:
    Polly S skrev 2009-11-30 02:02:19 följande: Har en slapp måndag också Så det har varit full rulle hos dig? Kul! Hur länge ska du vara hos dina föräldrar? Adventskonsert? Vilka spelade?
  • Velour

Med detta inlägg har jag skrivit 1436 inlägg

• Polly S

mmm, känner mig inte så kreativ nu bara.

Velour skrev 2009-11-30 02:05:43 följande:
    Polly S skrev 2009-11-30 02:03:41 följande: Men det var väl bra det där?
  • Polly S

mer än dubbla mitt, 674...

Velour skrev 2009-11-30 02:09:27 följande:
    Med detta inlägg har jag skrivit 1436 inlägg
  • Polly S

nej, nu MÅSTE jag sova!
    gonatt Velour!

• Velour
    Polly S skrev 2009-11-30 02:09:06 följande:
    så pass full rulle att jag har jobb som borde blivit gjort som inte blev det. pubkvällen var trevlig men jag (betoning på jag) grälade på (inte med) en av mina allra bästa killkompisar som hamnat i ett sånt SJUKT förhållande att jag blir galen av att han inte tar sig ur det.adventskonserten var i kyrkan i staden där mina föräldrar bor, en musikfolkhögskola som uppträdde.
    I see! Jag har också en vän som inte är så värst lycklig i sitt förhållande, men jag har praktiskt taget gett upp på henne. Har liksom tjatat på henne i ett antal år, men men..
Svar på tråden Tråddödare igen....