• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-29 23:44:41 följande:
    Antar att du inte menar dig själv, utan just Scratchy.
    Scratchy pratar i tredjeperson när han ger sig in i diskussioner där flera inlägg sagts om honom men man inte frågat honom själv. Det är för att smälta in lite mer och minska kontrasten...
  • Velour

Men får jag vara lite allvarlig nu angående detta med importbrudar och sånt?

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-29 23:46:25 följande:
    Scratchy pratar i tredjeperson när han ger sig in i diskussioner där flera inlägg sagts om honom men man inte frågat honom själv. Det är för att smälta in lite mer och minska kontrasten...
    Ber om ursäkt.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-29 23:47:45 följande:
    Ber om ursäkt.
    Inget att be om ursäkt för...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-29 23:51:12 följande:
    Inget att be om ursäkt för...
    Tycker själv inte om att man pratar över huvudet på mig, så därför borde jag inte ha gjort det själv

Men ok.
  • Velour
    Velour skrev 2009-11-29 23:46:29 följande:
    Men får jag vara lite allvarlig nu angående detta med importbrudar och sånt?
    Ingen som är intresserad..
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-29 23:39:55 följande:
    Alla bra är upptagna om 10 år? Knappast...Men även om det nu är så, är det inget jag bekymrar mig för heller. Jag menar, kom igen..
    Du menar: kom igen.., alltså Velour, vem vill inte ha henne om hon vinkar lite...

Nu ska du få vara seriös om Iransk import.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-29 23:53:28 följande:
    Ingen som är intresserad..
    Jooo, kör, vill veta!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-29 23:54:22 följande:
    Du menar: kom igen.., alltså Velour, vem vill inte ha henne om hon vinkar lite... Nu ska du få vara seriös om Iransk import.
    Haha, nä så uppblåst är jag faktiskt inte. Allvarligt talat kan jag ibland inte se meningen med förhållanden. Det måste till så otroligt mycket för att jag ska ge det en chans. Samtidigt krävs det så otroligt lite för att jag ska tappa intresset. För mig iallafall.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-29 23:54:40 följande:
    Jooo, kör, vill veta!
    Iranier har ju varit väldigt stolta över sin historia och en sak stoltheten har bidragit till är att status har blivit så viktig för iranier. Den rådande situationen i landet är det värsta nederlaget som skulle kunna hända ett stolt och statusjagande folk. De kan inte leva, tycka och tänka fritt. De får det svårare att avancera och utvecklas. Sånt bidrar till ociviliserat beteende. Drogerna flödar och folk blir som djur mot sina medmänniskor.

Väldigt många blir desperata att fly situationen för att få leva fritt i andra länder. Det psykologiska fängelset är många gånger värre än det fysiska.
    Därför gör många iranska tjejer nästan vad som helst för att få komma hit. När de väl är här är materialism och annat ytligt det som styr dem, för de är nu gifta med en som har det bra ställt och de behöver knappast kämpa sig upp i samhället (börja om från början). De får nu uppleva det de aldrig fick i hemlandet och det gör att de inte kan bete sig som vanligt folk, vilket är förståeligt faktiskt.
    Men eftersom de trots allt är iranier, d.v.s. sätter sig gärna på höga hästar och älskar att skryta, kommer de bara att trycka ner mannen som under tiden uppfostras till att bli en toffel, utan att han själv märker det.

Kort och gott, när du importerar en tjej därifrån är risken stor att hon bara kommer att utnyttja dig för egen vinning. I vissa fall slänger hon bort mannen som gammal trasa när hon väl fått sitt PUT.

Det är ungefär så det ser ut och det är beklagligt.
Svar på tråden Tråddödare igen....