• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-30 15:58:19 följande:
    Det där numret är tillräckligt okristligt ska jag säga dig!!! Skickar lite motgift för säkerhetsskull:

Påven?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-30 15:47:51 följande:
    Huh? Är det mitt namn du fått reda på?
    Men vadå? Flera andra vet vad du heter, så att även jag får reda på det är ju inget att förvånas över direkt.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-30 16:04:26 följande:
    Men vadå? Flera andra vet vad du heter, så att även jag får reda på det är ju inget att förvånas över direkt.
    De andra har jag berättat det för.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-30 16:06:29 följande:
    De andra har jag berättat det för.
    Ja? Förstår inte varför det ska vara hemligt för just mig. Konstigt.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-30 16:08:04 följande:
    Ja? Förstår inte varför det ska vara hemligt för just mig. Konstigt.
    Ser du själv sammanhang i det du skriver?

Jag har inte haft någon anledning att tala om det för dig och de flesta andra i tråden.

Hur som helst så blir man ju lite nyfiken eftersom jag inte berättat det för dig. Hur kom du på det?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-30 16:11:20 följande:
    Ser du själv sammanhang i det du skriver? Jag har inte haft någon anledning att tala om det för dig och de flesta andra i tråden. Hur som helst så blir man ju lite nyfiken eftersom jag inte berättat det för dig. Hur kom du på det?
    Ja, man väljer att tala om sitt namn för de man vill ska veta. Men det betyder inte att man undgår att vara helt anonym, för vill någon verkligen veta vad man heter, så kan man ta reda på det.

Ja, jag blev faktiskt nyfiken. Du vet ju mitt namn utifrån de ledtrådar jag gav och jag tog reda på ditt namn utifrån de ledtrådar du gav i början på denna tråd.

Hur jag kom på det är en lång historia som jag inte bryr mig om att dra här.
  • Velour

Nej, det är ingen lång historia. Ville bara dramatisera det litegrann.

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-30 16:16:46 följande:
    Ja, man väljer att tala om sitt namn för de man vill ska veta. Men det betyder inte att man undgår att vara helt anonym, för vill någon verkligen veta vad man heter, så kan man ta reda på det.Ja, jag blev faktiskt nyfiken. Du vet ju mitt namn utifrån de ledtrådar jag gav och jag tog reda på ditt namn utifrån de ledtrådar du gav i början på denna tråd. Hur jag kom på det är en lång historia som jag inte bryr mig om att dra här.
    Okej... inboxa mig mitt namn så vi får se om det var rätt...
Svar på tråden Tråddödare igen....