• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-01 23:17:43 följande:
    Det kan jag inte tala om, då kommer det inte att fungera.
    Men då ska jag ha igång antennerna så jag inte missar dina trick.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-01 23:20:26 följande:
    Nehej du, tycker jag ofta sitter och väntar på dina svar. Så nu engagerade jag mig i en "paus tråd" för att ha nått att göra medans jag väntar på dina svar...
    Dålig ursäkt!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 23:17:54 följande:
    Ah, så du är en av de få män som kan göra flera saker samtidigt? Duktigt..

Ibland så glänser jag till.
  • Velour

Titta, nu har jag skrivit ett par tre inlägg efter varandra utan att du har lagt in en emellan!

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 23:22:33 följande:
    Titta, nu har jag skrivit ett par tre inlägg efter varandra utan att du har lagt in en emellan!
    Äh lägg ner, det har jag väl inte!!!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-01 23:21:57 följande:
    Ibland så glänser jag till.
    Yay!

Jag kan inte göra flera saker samtidigt. Vilket känns bra, för då behöver jag inte stressa så mycket heller, utan tar en sak i taget. I lugn och ro. Lugnt och fint.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-01 23:22:36 följande:
    Varför skulle jag vara evangelist? och dölja det?
    Inte vet jag...jag är bara väldigt misstänksam av naturen Alla är skyldiga i mina ögon tills de bevisat motsatsen Utom jag.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-01 23:23:11 följande:
    Äh lägg ner, det har jag väl inte!!!
    Ville bara provocera dig lite
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 23:23:46 följande:
    Yay! Jag kan inte göra flera saker samtidigt. Vilket känns bra, för då behöver jag inte stressa så mycket heller, utan tar en sak i taget. I lugn och ro. Lugnt och fint.
    Det kan vara lite stressande ibland, ja... Speciellt när man tror att man fixar det men inser lite för sent att man tagit sig vatten över huvudet. Som att äta hamburgare, knappa på GPS:en, prata i mobiltelefonen och samtidigt inse att man sitter i en manuellt växlad bil (för att min är på service) mitt i en stad man inte hittar i...
Svar på tråden Tråddödare igen....