• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-02 18:34:22 följande:
    hej tråden!otroligt trött idag, kan ju alltid skylla på vaccinet, men har inte märkt av det egentligen.annars har jag haft en bra dag, roliga lektioner med klipska ungar. ni då?
    Hej på dig! Kul att läsa att du är OK trots allt och att dina elever sköter sig

Själv sitter jag just nu på jobbet och rast i 10 min till, så jag tänkte surfa runt lite på familjesajten
  • Isnogood

Hej tråden

Den 12 dec ska jag på julbord/fest med jobbet
    Varje år så lyckas jag alltid tappa bort någon eller något...så i år tänkte jag helt sonika supa bort mig själv....kan ju liksom bli spnnande att se vart man hamnat när man vaknar....eller inte föresten....hm....."funderar vidare"

MEN (!) jag ska i alla fall ha en klänning på mig...vilket kanske inte låter särskilt "wow" för de flesta...förutom för dom som vet att jag i stort sätt ALDRIG har klänning el kjol på mig....kanske någon gång om året...eller vart annat...

• Polly S
    Isnogood skrev 2009-12-02 18:53:56 följande:
    Hej tråden Den 12 dec ska jag på julbord/fest med jobbet Varje år så lyckas jag alltid tappa bort någon eller något...så i år tänkte jag helt sonika supa bort mig själv....kan ju liksom bli spnnande att se vart man hamnat när man vaknar....eller inte föresten....hm....."funderar vidare" MEN (!) jag ska i alla fall ha en klänning på mig...vilket kanske inte låter särskilt "wow" för de flesta...förutom för dom som vet att jag i stort sätt ALDRIG har klänning el kjol på mig....kanske någon gång om året...eller vart annat...
  • Isnogood

Hopp är ett slag lycka - kanske den största lycka denna världen kan erbjuda...

Källa: Samuel Johnson

Då ska jag fortsätta hoppas....

• qwerty66
    Hej tråden Den 12 dec ska jag på julbord/fest med jobbet Varje år så lyckas jag alltid tappa bort någon eller något...så i år tänkte jag helt sonika supa bort mig själv....kan ju liksom bli spnnande att se vart man hamnat när man vaknar....eller inte föresten....hm....."funderar vidare" MEN (!) jag ska i alla fall ha en klänning på mig...vilket kanske inte låter särskilt "wow" för de flesta...förutom för dom som vet att jag i stort sätt ALDRIG har klänning el kjol på mig....kanske någon gång om året...eller vart annat...
    hahah ska du leka skrubbleken sen då?

ang klänning... fotodags då? så vi får bevis?
  • Polly S

på tal om foto, Isnogood, när får vi se draken?

• Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-12-02 20:40:50 följande:
    hahah ska du leka skrubbleken sen då?ang klänning... fotodags då? så vi får bevis?
    Bevis.....aha...du skulle allt må då va..? (skämt...)

Hm...ska se vad jag kan göra....
    Polly S skrev 2009-12-02 20:43:26 följande:
    på tal om foto, Isnogood, när får vi se draken?
    Åh..så fort den har "lagt" sig lite...nu är den konstant täckt med helosansalva på dagarna för att hålla huden mjuk...
    -men jag ska försöka fjäska för dotra någon dag o se om hon kan fota...
    Ska även fota tecknena, men de ska fyllas i då färgen inte gick i ordentligt överallt... så jag tror jag väntar till dom e helt klara... "velar"
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-02 00:22:21 följande:
    *Oxen - Människor söker upp dig för att få råd i känsliga situationer, och du får verkligen användning för ditt sunda förnuft. Rent fysiskt är du dock tröttare än vanligt - kanske har du sovit för lite på sistone?
    Hoppsan... Jo det kan man lugnt säga. Läskigt med horoskop.
  • Sedek
    Fiiint

Roligt med julbord, ska också på det nästa vecka! Fast utan klänning då. Det står mörk kostym på inbjudan..., jag kommer inte i min mörka kostym Funderar på om man kan akutbanta lite.
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-12-02 21:07:12 följande:
    Fiiint Roligt med julbord, ska också på det nästa vecka! Fast utan klänning då. Det står mörk kostym på inbjudan..., jag kommer inte i min mörka kostym Funderar på om man kan akutbanta lite.
    Så klart man kan snabbanta

Låt helt enkelt bli att äta tills dess....
Svar på tråden Tråddödare igen....