• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

grattis!

Velour skrev 2009-12-02 23:23:01 följande:
    fyrahundra
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-03 10:49:32 följande:
    grattis!
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-03 19:06:22 följande:
    Jag har dödat tråden!
    Sååååå lätt går det inte......
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-03 19:09:06 följande:
    Sååååå lätt går det inte......
    Neeeej!! Du förstörde min plan! Eller snarare så försökte jag uppfylla det jag skrev när jag precis började delta i tråden, nämligen att jag inte hyste några större förhoppningar att tråden skulle överleva med mig deltagande

Så, hur har din dag varit?
  • Velour

En fråga, vilket hade du ansett vara bäst? Om en person som känner dig och ditt ex, ser ditt ex göra en sak mot ert barn som absolut inte är OK, skulle du vilja att den personen hade sagt till dig vad denne sett eller gått till andra bekanta och sagt vad denne sett samt bett dem att hålla tyst om det så att nyheten inte skulle nå dig?

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-03 19:24:38 följande:
    En fråga, vilket hade du ansett vara bäst? Om en person som känner dig och ditt ex, ser ditt ex göra en sak mot ert barn som absolut inte är OK, skulle du vilja att den personen hade sagt till dig vad denne sett eller gått till andra bekanta och sagt vad denne sett samt bett dem att hålla tyst om det så att nyheten inte skulle nå dig?
    Hm, svårt... Mycket svårt... Måste nog erkänna att jag hade valt alternativ ett. Ville nog ha reda på det först av alla så jag får chansen att klubba ner den som gjort nått mot mina barn.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-03 20:05:41 följande:
    Hm, svårt... Mycket svårt... Måste nog erkänna att jag hade valt alternativ ett. Ville nog ha reda på det först av alla så jag får chansen att klubba ner den som gjort nått mot mina barn.
    EXAKT! Är det nåt jag inte tål så är det såna fega människor. Jag hoppas att det händer dem liknande en dag och så jag kan säga "in your face mothaf***"
  • Velour

Iranier är så fega (yes, here I go again).

Så, hur har din dag varit Mr.Doktor?

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-03 20:16:28 följande:
    Iranier är så fega (yes, here I go again). Så, hur har din dag varit Mr.Doktor?
    Men nu skojar du..., fega... Skulle jag inte gissat.

Min dag har varit bra, tack Läst och läst och läst och tränar och läst lite till, ska inte göra något vettigt på resten av kvällen.

Du då? Jobbar alltså inte i kväll förstår jag.
Svar på tråden Tråddödare igen....