• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-02 21:26:32 följande:
    Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllll lllllt....-Minus 12 grader.... "fryser"
    Ja, nog är det kallt alltid, men det har varit sånt vackert väder idag. Det var fullmåne i storlek extra large, frostvitt precis överallt och när jag åkte buss till jobbet åkte vi förbi en stort ängområde med skog i bakgrunden. Där var det lite dimmigt. Så tänk dig dimma i ängområde med frost överallt, klar himmel med solnedgång och en stor fullmåne! Det var det vackraste jag sett i år (nästan). Av någon anledning kom att jag längta till en promenad i den stunden
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-12-02 21:36:17 följande:
    Du kan inte ta med hästen till jobbet då?Antar att det föreligger risk för att den blir förpackad dock... Eller i värsta fall, kycklinghästnuggets
    Njae....e så svårt o hitta kläder i rätt storlek....för att inte tala om hur svårt det kommer bli att få in henne genom snurrgrinden.....
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-02 21:40:17 följande:
    Njae....e så svårt o hitta kläder i rätt storlek....för att inte tala om hur svårt det kommer bli att få in henne genom snurrgrinden.....
    Hoppa
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-02 21:40:17 följande:
    Hon får väl sparka sönder grinden
  • Jagbyttenick

NU är jag hemma! Så vansinnigt trött och sliten att jag bara orkar vinka åt mina vänner *vinkevink* zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-02 21:47:25 följande:
    NU är jag hemma! Så vansinnigt trött och sliten att jag bara orkar vinka åt mina vänner *vinkevink* zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    Polly S skrev 2009-12-02 21:48:22 följande:
    följer J hjärtar As exempel -gonatt!
    Kram!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-02 21:49:44 följande:
    Ooooooooooooooooooooooo ja
    Jag skulle också ha gått på julfest nästa vecka, men ska inte göra det. Så du får ha kul i mitt ställe också.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-02 21:39:45 följande:
    Av någon anledning kom att jag längta till en promenad i den stunden
    Aha! Och hur ska det gå till när man är militant singel om jag får lov att fråga

Hej förresten!
Svar på tråden Tråddödare igen....