• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

är alldeles för trött och stressad men säger hej iaf.
    hej!

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-05 20:51:06 följande:
    Säger god natt...orkar inte med smärtan längre...
    Usch att ha så ont, tycker verkligen synd om dig. Har ätit och läst en dryg timme och så när jag kommer tillbaka har du lagt dig, det var synd men har man ont så har man.

Tänker INTE visa vilka andra trådar jag håller på att stänga...!
  • Grizelda
    Isnogood skrev 2009-10-05 20:35:43 följande:
    Gaffsan har nog inte varit inne...om inte...kanske på första sidan..."hm"...Scratchy har varit här en hel del...men har dolt det väl....
    Nuuu trillade polletten ner. Tror jag.
  • confligere

Tjena allihopa!

Hur i alla sina dar hinner ni hänga så mycket här? Är det att ni har händelselösa jobb eller händelselös fritid?

Shit, kanske bara jag som gör för mycket med två jobb och plugg. Jaja, det finns många sätt att inte ha något liv.

• Prinsessans mamma

fattar ingenting.
    hörde uttrycket förut och trodde då att jag var en äkta TD.
    Att det var när man gladeligen slänger in ett inlägg i en aktiv tråd och sen bara steeendött.
    JAg har flera trådar där jag är sist och jag fattar inte varför.
    Är jag ökänd eller?
    Kan ju knappast vara att man slog huvet på spiken så inget mer behövdes sägas i ex.vis trådar som: vad åt ni till middag idag.....

please enlighten me....

• confligere

Prinsessans mamma skrev 2009-10-06 00:55:12 följande:

fattar ingenting.hörde uttrycket förut och trodde då att jag var en äkta TD.Att det var när man gladeligen slänger in ett inlägg i en aktiv tråd och sen bara steeendött.JAg har flera trådar där jag är sist och jag fattar inte varför.Är jag ökänd eller?Kan ju knappast vara att man slog huvet på spiken så inget mer behövdes sägas i ex.vis trådar som: vad åt ni till middag idag.....please enlighten me....
    Det beror nog på... vad åt du till middag egentligen?

Haha! Nej jag kan inget om tråddödande. Jag har fuskat mig in i denna tråden.
  • confligere

Eftersom ni verkar ha kollektiva tvångstankar om att ta jämna nummer får jag väl försöka.

Svar på tråden Tråddödare igen....