Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-22 18:20:52 följande:
    Det är alltid roligare att ha en leksak också.
    Gapa inte efter mer än du kan svälja!
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-22 19:33:00 följande:
    Godmorgon stjärnljus Det är här det händer på söndagar ser jag. Börjar få mer och mer bevis för att man borde lägga ner sitt IRL.Träffade på en lång smal kille som filmade mig när jag föreläste om sömn på internationella sömnkongressen för ett tag sedan, tänkte för mig själv att det skulle kunna vara Scratchy
    Haha... så du såg mig i alla fall... attans!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 18:42:04 följande:
    Men min lilla boytoy passar alldeles lagom.
    In your dreams!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 20:01:25 följande:
    Jag menar inte dig.
    Still in your dreams...

Och du borde öva ditt minne i vad du själv skriver.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 20:11:52 följande:
    Men då är det inte du som ska svara.
    Men nu svarar ju du på mitt inlägg. Jag pratar inte med dig heller.

Eller trodde du att jag pratade med dig bara för att jag citerade dig? I så fall borde du ju inte citera mig när du inte pratar med mig.

Meddelande till alla:
    Lägg er aldrig i Velours diskussioner om ni inte är inbjudna! Hon vill bara att den som blir tilltalad ska svara!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 20:27:07 följande:
    Man kan ju mena andra även om man pratar med varandra.Nä, äsch...Nu ska jag vara snäll mot dig.Så hur går det med jobbsökandet? Jag kollade faktiskt in ett par företag som ville ha folk i Göteborg. Fast du kanske har släppt marknadsundersökningen och hittat bättre?
    Nej, jag håller kvar vid marknadsundersökningarna. Jag kallar mig gärna för Laila på arbetstid.

Berätta!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 23:59:34 följande:
    Fast jag har ingen sovsäck Min lillasyster slarvade bort den för några år sedan.
    Har du en lillasyster? Och det säger du först nu?

Hur som helst så kan vi sova båda i min sovsäck, fast det blir ju trångt om din syster ska med också.
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-22 23:26:44 följande:
    Nu fick jag bilder i huvudet...Vi kan ju tälta annars
    Okej, Sedek tältar!
  • Scratchy
    Silverfisken skrev 2009-11-23 00:26:34 följande:
    Kikar in och säger godnatt till lilla tråden :)
    God natt!
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-22 22:37:21 följande:
    Sedan i somras...Jag kan räkna ut ett beta average på allas antal inlägg över tid och räkna ut en standard deviation och få fram hur många inlägg vi alla kommer att ha till jul. Vad vinner jag om jag räknar rätt? Har pluggat i helgen, det sitter i så att säga.
    Oj... min estimering tyder på att om din attityd är konstant kommer du att få en flickvän ungefär samtidigt som helvetet fryser.
Svar på tråden Tråddödare igen....