Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-23 10:39:10 följande:
    De lättaste ställen att få jobb på är just sådana här företag eftersom de konstant letar efter folk. Den genomsnittliga tiden en intervjuare orkar jobba på såna företag är ca. tre månader (kommer verkligen inte ihåg var jag läste det). På Norstat är det iaf väldigt lätt att få jobb.Så du behöver nog inte anstränga dig särskilt mycket när du ska skriva ansökan Tror jag.
    Ah, va bra. Nordstat finns inte i Göteborg va? Well well, jag ska se vad jag kan hitta här i stan.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-23 17:07:14 följande:
    Jaså? Vad roligt! Då kan du stryka lycklig "singelkille" (eller vad det var du hade skrivit) och bara skriva "lycklig"! Träffades ni i helgen eller?
    Nej, jag är fortfarande singel. Men vi träffas lite då och då (vilket vi gjort sjukt länge). Men det jag menar är att jag inte känner för att dela säng med någon annan.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-23 17:12:28 följande:
    Det heter inte Nordstat, utan Norstat och är en förkortning på Norsk Statistik. Yep, företaget är norskt. Men det spelar egentligen ingen roll nu eftersom de har lagt ner i Göteborg.Har du kollat in de företag jag länkade till?
    Ja, jag har kollat in dem. Ska söka.

Synd att Norstat la ner i Göteborg. De hade väldigt fin placering på sina lokaler.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-23 17:16:16 följande:
    Vad krävs det för dig att man inte ska se sig som singel?
    Att man är ett par.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-23 17:19:28 följande:
    Ni är ju så gott som ett par.
    Så gott som... men inte riktigt.

Vi har varit tillsammans en gång innan och det slutade i katastrof, så vi är lite försiktiga denna gången.
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-23 17:24:29 följande:
    Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart.....
    *rodnar*
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-23 17:38:18 följande:
    Jotjena.....säkert...
    Är jotjena nya favvouttrycket?

Grattis till numret!
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-23 17:39:28 följande:
    Gah...jag är för mätt... kycklingcurrygryta, ris o ruccolafetaostsallad....mumsigt men fruktansvärt mättande....
    Blev det något över?
Svar på tråden Tråddödare igen....