Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-22 00:24:44 följande:
    Problem för vad?
    För att träffas och stalka J hjärtar A. Om du åker dit för att träffa mig så är det ju lite jobbigt om jag inte är där.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 00:53:41 följande:
    Jag har väl inte planerat att åka dit heller! Så det så.
    Men kom igen! Du får väl komma ihåg vad du själv skriver...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 01:42:16 följande:
    Förresten, hur vet du, Sedek och Isnogood varandras namn? (seriöst)För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
    Isnogoods vet jag typ på samma sätt som jag vet ditt, fast hennes var inte lika lätt. Ditt tog jag tidigt och sen har jag retats med dig ett tag... sorry...

Sedek? Jag tjatade hål i huvudet på honom, så försök med det. Mig funkar det inte på, jag blir bara arg.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 01:41:08 följande:
    Men hur ska vi annars få träffas hos henne?För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
    Våldgästa är min modell. Då kan hon inte neka oss festen, och om hon gör det så kampar vi i stallet och super med hästarna.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 01:45:49 följande:

! För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
    Inte normala någonstans...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 01:52:39 följande:
    När retade du mig?Men hur vet Sedek och Isnogood ditt namn?
    Inte så explicit, men när jag roade mig med att föreslå ett namnutbyte så var jag kanske inte så lätt att ha att göra med eftersom jag själv inte behövde ditt.
  • Scratchy

Vad hette sånna företag som du jobbar på? Undersökningsföretag? Jag googlade på det och det kom bara massa sånna där sidor som är jobbiga att läsa.

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 02:03:03 följande:
    Haha! Busig du är!Men jag kommer inte ihåg att jag hade gett ledtråd innan du föreslog namnutbyte. Eller hade jag det?För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
    Det borde du gjort. Annars fattar jag inte hur jag kom på det. Är inte så synsk som jag var innan.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 02:16:05 följande:
    Så du är inte så ubermänsklig som du ger sken av?Skål då!För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood (ja, jag är mycket lojal när jag lovar nåt)
    Haha... inte längre, men jag rider fortfarande på vågen...
Svar på tråden Tråddödare igen....