Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-23 22:18:11 följande:
    Det skulle också gå i och för sig, men jag är rätt så otålig. Nä, men tycker du att det är för kort varsel?Om jag ska vänta tills efter jul, så måste jag vänta tills jag får nästa insättning pengar som då blir 25 januari, då min inkomst i december blir mycket mindre än nu.
    Jag menar mest att jag inte har pengar för att åka dit, men det har jag förhoppningsvis i januari.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-23 22:19:08 följande:
    Om vi ska ta det i januari så hoppas jag att vi fortfarande är samma gäng kvar här.
    Denna tråden stängs på julafton, men jag antar att fortsätter i en annan.
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-23 22:33:23 följande:
    Hej
    Detsamma!
  • Scratchy

Shit va tidigt ni ger upp nu för tiden!

Jaja, godmorgon på er!

• Scratchy

På tal om störd dygnsrytm. Är det farligt med polyfasisk sömn, till exempel Uberman? Jag menar, ur organslitage-synpunkt.

Frågan är mest riktad till den där Sedek, men det skulle vara kul med synpunkter från er andra också.

• Scratchy

Och tack Grizzy för att du skriver i min tråd som var i döende skick för ett tag sedan.

Och Velour har jag ju redan tackat för ot-inlägget i början.

• Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-11-24 04:08:35 följande:
    vaddå störd dygnsrytm? det är alla stackars knegare som hasar sig upp i ottan som har störd dygnsrytm.... tror de är störda överlag faktiskt... finns inget logiskt med att kliva upp då man är som tröttast man ska kliva upp då man är pigg och utsövd... även om det skulle råka vara kl 03.00 :P
    Exakt! Jag har ju då inte gått och lagt mig. Är du på väg upp, eller jobbar du?
  • Scratchy

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Nej nu ska jag sova...

Xau!

Svar på tråden Tråddödare igen....