• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

andas!
    läser man inte de mest provocerande trådarna så kan FL vara avkopplande!

jodå, väntar på att lektionen ska börja.

Jagbyttenick skrev 2009-12-09 13:20:51 följande:
    Vi får ha varandra tills de andra bryr sig om oss igen Min dag är tråkig och stressig och jag borde inte sitta här just nu :-/ Själv då?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-09 13:21:20 följande:
    så man måste spela svårfångad för att få din uppmärksamhet?
    Ja...eller...nä...kanske? Men du vet hur det ligger till
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-09 13:21:55 följande:
    Okej då *erbjuder min arm*
    Aaahhh....Nu känns det bättre
  • Polly S

ja, OK då.

Velour skrev 2009-12-09 13:23:14 följande:
    Polly S skrev 2009-12-09 13:21:20 följande: Ja...eller...nä...kanske? Men du vet hur det ligger till
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-09 13:25:12 följande:
    ja, OK då.
    Har du bestämt dig för vad du ska klä ut dig till?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-09 13:20:51 följande:
    Vi får ha varandra tills de andra bryr sig om oss igen Min dag är tråkig och stressig och jag borde inte sitta här just nu :-/Själv då?
    Vad synd!

Förresten kom jag på att jag inte har uppdaterat er med dagens horoskop. Men jag gör det lite senare ikväll. Står du ut så länge?
  • Jagbyttenick

Bra det, för nu måste jag jobba igen. Var förresten på ett intressant frukostseminarium idag om kommande förändring av LOU som föreslås träda ikraft den 1/7 2010. Bara så ni vet att det inte har varit tråkigt hela dagen

• Jagbyttenick
    Vad synd!Förresten kom jag på att jag inte har uppdaterat er med dagens horoskop. Men jag gör det lite senare ikväll. Står du ut så länge?
    Ja, då kan jag se om det stämde
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-09 13:28:37 följande:
    Bra det, för nu måste jag jobba igen. Var förresten på ett intressant frukostseminarium idag om kommande förändring av LOU som föreslås träda ikraft den 1/7 2010. Bara så ni vet att det inte har varit tråkigt hela dagen
    Det får du gärna förklara mer utförligt när du har tid. Låter oroväckande, fast jag är pessimist i helhet så jag brukar känna så från början.
Svar på tråden Tråddödare igen....