• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-07 23:37:53 följande:
    Hej! Jag såg att du var inne för ett tag sen.
    Ja jag han bara logga in sen har det varit massa fix och annat. Julfestförberedelser, åker i morgon.

Lite aktivitet i tråden i kväll ser jag! Kanske för att jag höll mig borta
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-07 23:39:47 följande:
    Ja jag han bara logga in sen har det varit massa fix och annat. Julfestförberedelser, åker i morgon.Lite aktivitet i tråden i kväll ser jag! Kanske för att jag höll mig borta
    Jaså? Är det du som ska hålla i julfesten eller? Vart ska du åka då?

Ja, idag är det måndag och då känner man sig nog inte riktigt så pigg
    Men hade du deltagit i tråden så hade du säkert fått igång de andra.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-07 23:43:54 följande:
    Jaså? Är det du som ska hålla i julfesten eller? Vart ska du åka då? Ja, idag är det måndag och då känner man sig nog inte riktigt så pigg Men hade du deltagit i tråden så hade du säkert fått igång de andra.
    Neeej jag menar att det faktiskt har varit lite aktivitet här! Och att det beror på att jag INTE var här, och då passar ni på att skriva en massa sidor.

Till Göteborg, möten, kurs, julbord, säljmiddag... Så jag förbereder mig i form av att stryka skjortor Inser att jag måste köpa ny finskjorta i morgon då jag växt ur den gamla, hoppsan. Eller akutbanta med intravenöst vätskedrivande läkemedel. Jag väljer ny skjorta.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-07 23:49:34 följande:
    Neeej jag menar att det faktiskt har varit lite aktivitet här! Och att det beror på att jag INTE var här, och då passar ni på att skriva en massa sidor.Till Göteborg, möten, kurs, julbord, säljmiddag... Så jag förbereder mig i form av att stryka skjortor Inser att jag måste köpa ny finskjorta i morgon då jag växt ur den gamla, hoppsan. Eller akutbanta med intravenöst vätskedrivande läkemedel. Jag väljer ny skjorta.
    Jaså? Tycker du verkligen att det har varit mycket aktivitet här? Jag tycker att det har varit väldigt lite. Skillnad mot ett-två veckor sedan då alla "pratade" i mun på varann.

Haha, ska du bli en go gubbe?

Nä, men vad trevligt! Bjuder ditt företag kunderna på julbord?

Vadå växt ur? Har du blivit tjockis?
  • Velour

Men jag förstår inte varför man får feber av trötthet..

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-07 23:53:25 följande:
    Jaså? Tycker du verkligen att det har varit mycket aktivitet här? Jag tycker att det har varit väldigt lite. Skillnad mot ett-två veckor sedan då alla "pratade" i mun på varann. Haha, ska du bli en go gubbe? Nä, men vad trevligt! Bjuder ditt företag kunderna på julbord? Vadå växt ur? Har du blivit tjockis?
    Ja jämfört med i helgen så har det ju varit lite fart här i kväll!

Företaget bjuder de anställda på julbord Kunderna får klara sig själva i år, de har ju lustgas att festa på som man kunde läsa om i Aftonbladet

Haha, tjockis! Jag, neeeeej det kan jag väl aldrig tro Det är planerat, försöker alltid gå upp några kilon på hösten och så håller jag mig där över vinter för att till våren ta bort fettet. Full kontroll på matintaget.
    Så nej jag är inte tjock på det sättet, det är lite kolhydratsladdning och subkutant vatten skulle jag tro. Så vätskedrivande bantning för mig nu skulle fungera perfekt
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-07 23:57:21 följande:
    Men jag förstår inte varför man får feber av trötthet..
    Kroppen säger ifrån.

Jag kan inte förklara mekanismen i detalj men antagligen har du en infektion också.
  • Sedek

Ah, kl är midnatt redan...

Inte så mycket FL för mig i kväll med andra ord.

Godnatt o kram

• Velour
    Sedek skrev 2009-12-08 00:00:52 följande:
    Ja jämfört med i helgen så har det ju varit lite fart här i kväll!Företaget bjuder de anställda på julbord Kunderna får klara sig själva i år, de har ju lustgas att festa på som man kunde läsa om i Aftonbladet Haha, tjockis! Jag, neeeeej det kan jag väl aldrig tro Det är planerat, försöker alltid gå upp några kilon på hösten och så håller jag mig där över vinter för att till våren ta bort fettet. Full kontroll på matintaget.Så nej jag är inte tjock på det sättet, det är lite kolhydratsladdning och subkutant vatten skulle jag tro. Så vätskedrivande bantning för mig nu skulle fungera perfekt
    Aha! Vad trevligt!

Jag har missat Aftonbladets artikel. Har du länken?

Så du försöker gå upp några kilon till hösten? För att klara kylan bättre?
  • Velour

OK, godnatt och kram på dig med!

Hoppas du får roligt i Gbg!

Svar på tråden Tråddödare igen....