• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-08 21:09:25 följande:
    haha, temat är redan bestämt (bjuden på 30-årsfest); film.luddigt, bara så -film.så, vad/vem kan man klä ut sig till?typ normallång/normaltjock, mörkt hår i sned page, glasögon.
    Det enda jag tänker på är Greta Garbo..Annars har jag total idétorka.
  • Polly S

nice try buster, men vi vet hur tankarna går!

Sedek skrev 2009-12-08 21:12:06 följande:
    Haha Nej inte på planet, på flygplatsen. Nej men det var det första jag kom att tänka på när hon ville ha tips på outfit. Såg en snutt på tv innan jag åkte hit och då filmade de i en butik som hade sådan utstyrsel. (försöker förtvivlat förklara mig... )
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-08 21:12:06 följande:
    Haha Nej inte på planet, på flygplatsen.Nej men det var det första jag kom att tänka på när hon ville ha tips på outfit. Såg en snutt på tv innan jag åkte hit och då filmade de i en butik som hade sådan utstyrsel. (försöker förtvivlat förklara mig... )
    Men kunde du inte bara ha tagit tåget dit ?(säger jag för att jag är extremt flygrädd )

Aha! Så du tittar på sånt också?!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-08 21:14:34 följande:
    Eller hur? Sånt funkade när man var typ 13-14 år.
  • Polly S

men vad var utmärkande för henne? hur klär man ut sig till henne? drar ner en hatt i pannan och viskar "I want to be aloooone" hela kvällen?

Velour skrev 2009-12-08 21:13:37 följande:
    Polly S skrev 2009-12-08 21:09:25 följande: Det enda jag tänker på är Greta Garbo..Annars har jag total idétorka.
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-12-08 21:09:25 följande:
    haha, temat är redan bestämt (bjuden på 30-årsfest); film. luddigt, bara så -film. så, vad/vem kan man klä ut sig till? typ normallång/normaltjock, mörkt hår i sned page, glasögon.
    Ah, liknar du någon skådis?

Harry potter, Hermione du vet? Hatt och kåpa
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-12-08 21:17:13 följande:
    men vad var utmärkande för henne? hur klär man ut sig till henne? drar ner en hatt i pannan och viskar "I want to be aloooone" hela kvällen?
    Det låter fint!
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-12-08 21:14:34 följande:
    Velour skrev 2009-12-08 21:16:38 följande:
    Polly S skrev 2009-12-08 21:14:34 följande: Eller hur? Sånt funkade när man var typ 13-14 år.
    Äh lägg av!

Har ni inte sett filmen där de ska vara elaka mot en och hon kommer utklädd i bunnie dräkt till en fest som inte alls har ett maskeradtema? Asbra film men jag kommer som vanligt inte på vad den heter
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-08 21:17:13 följande:
    Hennes ögonbryn var ju rätt kända. En smal båge högt öve ögonen. Men för det behöver du nog raka av dig dina egna ögonbryn och måla dit liknande hennes

Här är hon så vacker:
    1.bp.blogspot.com/_rWdThD85Q5k/Suy3t6S_FFI/AAAAAAAAA-Q/q0jmb7G6J8s/s400/04+greta-garbo.jpg
  • Velour
    Äh lägg av!Har ni inte sett filmen där de ska vara elaka mot en och hon kommer utklädd i bunnie dräkt till en fest som inte alls har ett maskeradtema? Asbra film men jag kommer som vanligt inte på vad den heter
    Bridget Jones diary?

Jo, den har jag sett och tycker är himla bra film
Svar på tråden Tråddödare igen....