• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-08 00:05:58 följande:
    Aha! Vad trevligt! Jag har missat Aftonbladets artikel. Har du länken? Så du försöker gå upp några kilon till hösten? För att klara kylan bättre?
    För att klara kylan

För att bli stark såklart
  • Sedek

Tråååååååkigt väder ute.... Trååååååkigt att sitta inne på kontoret..... Vad gör alla?

En reklam som ALLTID får mig på bra humör:

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-07 23:29:47 följande:
    Hallå? Vart tog alla vägen?
    Förlåt, jag gick och lade mig, men fick tyvärr inte sova Lilleman var vaken i tre timmar och bara skrek och kunde inte komma till ro. Sedan läser vi på biverkningar av hostmedicin imorse och då var bl a sömnlöshet, oro och hjärtklappning några av de som stämde in på pricken! Så nu undrar man om man vågar ge den eller vad... Nä, nu är det strax lunch och sen har jag tusenmiljoner saker att göra om min sömnlösa hjärna klarar av det...
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-08 09:31:31 följande:
    Tråååååååkigt väder ute.... Trååååååkigt att sitta inne på kontoret..... Vad gör alla?En reklam som ALLTID får mig på bra humö

Har du tråkigt? Naaaw! Men ser att du har peppat dig själv med en rolig youtubevideo

Ha en fin dag and hope you'll have a safe flight
  • Polly S

hej tråden!
    vaktar prov och surfar
    Maken vaccinerades igår och har feber idag, så ikväl blir det hämtat, nice! (ja, matdelen såklart, inte det andra!)

• Velour
    Polly S skrev 2009-12-08 13:49:41 följande:
    hej tråden!vaktar prov och surfar Maken vaccinerades igår och har feber idag, så ikväl blir det hämtat, nice! (ja, matdelen såklart, inte det andra!)
    Vad ska det bli för mat?

Ha det så roligt!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-08 19:02:19 följande:
    Hoppar in i tråden o vinkar till alla Hoppar ur igen...
    Hej!!!

Nej!!!
Svar på tråden Tråddödare igen....