• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

vilket nummer är du i berättelsen?

Isnogood skrev 2009-12-11 20:57:55 följande:
    He he he...våra julfester är något extra....snackas läääääääänge efter varje gång.... Den ena gör det med den andra som försökte göra det med den tredje som ville göra det med den fjärde som gick hem med den femte som är gift med den sjätte som satt o grät i ett hörn o försökte tröstas av den sjunde som är chef till den åttonde som egentligen skulle ha åkt hem med den nionde som i stället lämnade festen med den tionde osv osv osv.....typ... Men kuuuuuuuuuuul har vi
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-11 20:31:47 följande:
    "kramar tebax"Min dag har som de andra dagarna varit sjukt stressigt på jobbet...har nu jobbat 6 dagar o njuter av att slippa jobbet i morgon...( jobbade i söndags med, räknade inte fel....)I morgon ska jag på Statt o jobbets julmiddag -Vi är en hög som ska träffas innan hos en o umgås innan vi går dit o sedan så får vi se om vi blir kvar eller går vidare någon annan stans i denna stora metropol.... inte
    Jag längtar också efter lite julmat. mumma!

Men vad skönt att du ska ha lite roligt imorgon Festa, julmiddag...riktigt nice!
  • Polly S

grattis!

Sedek skrev 2009-12-11 21:01:18 följande:
    Nummer
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-11 20:57:55 följande:
    He he he...våra julfester är något extra....snackas läääääääänge efter varje gång....Den ena gör det med den andra som försökte göra det med den tredje som ville göra det med den fjärde som gick hem med den femte som är gift med den sjätte som satt o grät i ett hörn o försökte tröstas av den sjunde som är chef till den åttonde som egentligen skulle ha åkt hem med den nionde som i stället lämnade festen med den tionde osv osv osv.....typ...Men kuuuuuuuuuuul har vi
    Typiskt med andra ord
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-11 21:01:18 följande:
    Nummer
    Oj,grattis
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-12-11 20:57:24 följande:
    Kan du inte ta en bild och lägga upp? Snälla... Bara en liten
    Hm...en något suddig (liten ) bild tagen med min mobil, då dotras kamerabatterier var urladdade, på min "halsdrake" ligger nu i galleriet....
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-12-11 21:02:00 följande:
    vilket nummer är du i berättelsen?
    Jag o några till är dom lyckliga åskådarna som sedan skrattar åt dessa i ett år framöver....
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-11 21:11:15 följande:
    Hm...en något suddig (liten ) bild tagen med min mobil, då dotras kamerabatterier var urladdade, på min "halsdrake" ligger nu i galleriet....
    Snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyggt! Riktigt, riktigt snyggt!
Svar på tråden Tråddödare igen....