• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-11 21:25:46 följande:
    *tänker på kollegorna*...*ryser*nej, det vore nog inte ens kul att vara åskådare, mer sådär som en bilkrasch...
    Mmm...det var många gånger riktigt pinsamt att se hur folk höll på. Vuxna människor som inte kunde behärska sig, vare sig när det gällde alkoholdrickandet eller fenomenet att ligga runt och stöta på varann.

Till och med en av mina chefer stötte på mig
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-11 21:26:50 följande:
    Eh...nej? Du vill väl inte dra ner dig till deras nivå? Att du aldrig har upplevt det på de ställen du jobbat, måste nog bero på att det har funnits lite mer klass där.
    Det lät fint, kanske det är så och det är ju bra såklart.
  • Polly S

eeuuuuuuuuh!

Velour skrev 2009-12-11 21:29:28 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 21:25:46 följande: Mmm...det var många gånger riktigt pinsamt att se hur folk höll på. Vuxna människor som inte kunde behärska sig, vare sig när det gällde alkoholdrickandet eller fenomenet att ligga runt och stöta på varann. Till och med en av mina chefer stötte på mig
  • Velour

Alltså, jag kan förstå om någon får känslor för någon annan på jobbet eller så, men att hoppa runt från den ena till den andra och bara vara KÅT hela tiden är så jädrans oseriöst och.....BLÄ!

*märks att jag inte gillar den atmosfären va *

• Velour
    Sedek skrev 2009-12-11 21:30:18 följande:
    Det lät fint, kanske det är så och det är ju bra såklart.
    Men du vill ändå ta reda på hur det är att ha lite myspys med en kollega
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-11 21:31:27 följande:
    eeuuuuuuuuh!
    Ja. Vad skulle du göra om dina kollegor stötte på dig?
  • Isnogood
    Inga såna ställen, undrar också hur de bär sig åt?
    Hm...trodde du kunde det här...men jag ska försöka förklara....pojke dricker alkohol, flicka dricker alkohol.
    Pojke blir full, flicka blir full.
    Pojke dricker mera o blir ännu fullare.
    Flicka dricker mera o blir ännu fullare.
    Båda är puckade o "faller" för varandra i ett fullt ögonblick....ögonblicket är oftast snabbt över men minnet ( oftast påmint av oss andra mindre fulla...) det består...

Förstår du nu..?
  • Sedek

Ser ni Cirkus Möller?

Jag sitter här och asgarvar, återkommer om 25 minuter

• Velour
    Sedek skrev 2009-12-11 21:35:26 följande:
    Ser ni Cirkus Möller?Jag sitter här och asgarvar, återkommer om 25 minuter
    Ruuuuuuumpaaaa!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-11 21:34:42 följande:
    Hm...trodde du kunde det här...men jag ska försöka förklara....pojke dricker alkohol, flicka dricker alkohol.Pojke blir full, flicka blir full.Pojke dricker mera o blir ännu fullare.Flicka dricker mera o blir ännu fullare.Båda är puckade o "faller" för varandra i ett fullt ögonblick....ögonblicket är oftast snabbt över men minnet ( oftast påmint av oss andra mindre fulla...) det består...Förstår du nu..?
    Nä, han måste nog faktiskt uppleva det för att förstå. Men då är risken stor att han blir påmind av det tills han slutar på den arbetsplatsen
Svar på tråden Tråddödare igen....