• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-12-11 21:42:26 följande:
    kan förklara det, medelåldern är för hög hos oss.
    Samma här, jag är yngst på jobbet Och en kåt o full 55 åring som slickar en i örat är inte riktigt det som gör att jag släpper alla hämningar.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-11 21:34:42 följande:
    Hm...trodde du kunde det här...men jag ska försöka förklara....pojke dricker alkohol, flicka dricker alkohol. Pojke blir full, flicka blir full. Pojke dricker mera o blir ännu fullare. Flicka dricker mera o blir ännu fullare. Båda är puckade o "faller" för varandra i ett fullt ögonblick....ögonblicket är oftast snabbt över men minnet ( oftast påmint av oss andra mindre fulla...) det består... Förstår du nu..?
    Tack för beskrivningen, förstår precis

Annars tänkte jag mer som full och ful, mer full mindre ful, ännu mer full riktigt snygg osv osv osv....

som denna:

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-11 21:47:52 följande:
    Men oj, jag har ju lagt in klippet tidigare här i tråden! Men skitsamma, den är rolig varje gång
    Ingen fara, det är helt otroligt roligt i alla fall
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-11 21:45:49 följande:
    usch! sicket as!
    Javisst. Jag mötte honom efter några år, ute på stan. Han höjde inte blicken från marken när vi gick förbi varann Who's my bitch now!
  • Polly S

helt rätt!

Velour skrev 2009-12-11 22:11:30 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 21:45:49 följande: Javisst. Jag mötte honom efter några år, ute på stan. Han höjde inte blicken från marken när vi gick förbi varann Who's my bitch now!
  • Velour
    Samma här, jag är yngst på jobbet Och en kåt o full 55 åring som slickar en i örat är inte riktigt det som gör att jag släpper alla hämningar.
    *rys*
  • Velour

Har ni någon gång provat vattenpipa?

Jag är så sugen just nu!!

• Polly S

har faktiskt aldrig gjort det, men det luktar jättegott!

Velour skrev 2009-12-11 22:21:26 följande:
    Har ni någon gång provat vattenpipa? Jag är så sugen just nu!!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-11 22:22:26 följande:
    har faktiskt aldrig gjort det, men det luktar jättegott!
    Det smakar lika gott också Men skillnaden mellan vattenpipa och cigaretter är att vattenpipa påverkar kroppen mer. Man blir även rätt snurrig efter ett tag. Men det är en skön känsla, om man inte gör det för ofta.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-11 22:21:26 följande:
    Har ni någon gång provat vattenpipa? Jag är så sugen just nu!!
    Bong?

Vad har du i?

Nu blev jag nyfiken Trodde jag inte om dig!
Svar på tråden Tråddödare igen....