• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-11 22:39:09 följande:
    du får ta 7100!
    Tack! Om inte Herr Doktor kniper den med
  • Polly S

nänä, då tar jag den hellre själv!

Velour skrev 2009-12-11 22:44:05 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 22:39:09 följande: Tack! Om inte Herr Doktor kniper den med
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-11 22:41:23 följande:
    Jo och det var det jag blev lite överraskad över att du längtade efter... Men nu var det tydligen jordgubbsröka och det är ju inte olagligt, bara lite skadligt... Men säkert mysigt!
    Men det finns vanlig vattenpiptobak som jag har hört smakar riktigt förfärligt samt är väldigt starkt, och det är bara "old school"-rökarna som röker den (dock fortfarande inte att klassa som knark o.dyl.). Tobaken med fruktsmak är för oss amatörer
  • Velour

Jaså?? Ska ni utmana mig gällande nummertagning? I'm on!

• Polly S

yeah? bring it!

Velour skrev 2009-12-11 22:47:07 följande:
    Jaså?? Ska ni utmana mig gällande nummertagning? I'm on!
  • Velour

Jag älskar Al Pacino av hela mitt hjärta!

• Polly S

på tal om andra trådar (apropå ingenting...), tycker ni det är OK att kvinnor slår män?

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-11 22:46:17 följande:
    Men det finns vanlig vattenpiptobak som jag har hört smakar riktigt förfärligt samt är väldigt starkt, och det är bara "old school"-rökarna som röker den (dock fortfarande inte att klassa som knark o.dyl.). Tobaken med fruktsmak är för oss amatörer
    Ok, säkert kanon. Har aldrig provat faktiskt! Finns en kanonrestaurang i Stockholm som heter Bagdad Kafé, en av mina absoluta favoriter. Där kunde man röka vattenpipa innan inomhusrökning blev förbjudet, han dock aldrig testa.

Men maten är värt ett besök ändå
Svar på tråden Tråddödare igen....