• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

jag har en kollega som är typ 55 som är alldeles för närgången i min smak (håller gärna i armen när han pratar med en och så), vilket mest resulterar i att jag i stort sett lutar mig bakåt, bort från honom, tills jag slår i golvet. det här är alltså på jobbet, inte på fester. *kräks lite*
    annars har väl ett par av de yngre kollegorna flirtat lite försiktigt på ngn fest, men så försynt att man kan ignorera det.
    det enda paret jag vet blev ihop på jobbfest lyckades få ihop det låååångt efter att jag gått hem -och är ännu ihop.
    inte mkt hångel till höger och vänster (tack och lov då)!

Velour skrev 2009-12-11 21:33:58 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 21:31:27 följande: Ja. Vad skulle du göra om dina kollegor stötte på dig?
  • Polly S

hur hanterar man att chefen gör det?

Velour skrev 2009-12-11 21:33:58 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 21:31:27 följande: Ja. Vad skulle du göra om dina kollegor stötte på dig?
  • Polly S

kan förklara det, medelåldern är för hög hos oss.

Isnogood skrev 2009-12-11 21:34:42 följande:
    Hm...trodde du kunde det här...men jag ska försöka förklara....pojke dricker alkohol, flicka dricker alkohol. Pojke blir full, flicka blir full. Pojke dricker mera o blir ännu fullare. Flicka dricker mera o blir ännu fullare. Båda är puckade o "faller" för varandra i ett fullt ögonblick....ögonblicket är oftast snabbt över men minnet ( oftast påmint av oss andra mindre fulla...) det består... Förstår du nu..?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-11 21:41:00 följande:
    jag har en kollega som är typ 55 som är alldeles för närgången i min smak (håller gärna i armen när han pratar med en och så), vilket mest resulterar i att jag i stort sett lutar mig bakåt, bort från honom, tills jag slår i golvet. det här är alltså på jobbet, inte på fester. *kräks lite*annars har väl ett par av de yngre kollegorna flirtat lite försiktigt på ngn fest, men så försynt att man kan ignorera det. det enda paret jag vet blev ihop på jobbfest lyckades få ihop det låååångt efter att jag gått hem -och är ännu ihop.inte mkt hångel till höger och vänster (tack och lov då)!
    OK, så det låter ändå som en normal arbetsplats
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-11 21:41:29 följande:
    hur hanterar man att chefen gör det?
    Det är jobbigare eftersom h*n har så lätt för att utnyttja sin makt för att ge igen, vilket han även gjorde mot mig eftersom jag ignorerade hans närmanden och fysiska beröringar.

Men jag borde ha anmält honom för sexuella trakasserier.

Nä, usch...Ericssontiden är riktigt jobbig att tänka tillbaks på.
  • Velour

Kolla på den stackars saten som försöker övertyga Simon Cowell

• Polly S

usch! sicket as!

Velour skrev 2009-12-11 21:44:17 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 21:41:29 följande: Det är jobbigare eftersom h*n har så lätt för att utnyttja sin makt för att ge igen, vilket han även gjorde mot mig eftersom jag ignorerade hans närmanden och fysiska beröringar. Men jag borde ha anmält honom för sexuella trakasserier. Nä, usch...Ericssontiden är riktigt jobbig att tänka tillbaks på.
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-12-11 21:42:26 följande:
    kan förklara det, medelåldern är för hög hos oss.
    Hm...kan tillägga då kanske att det mest handlar om de som är 40+ som håller på så där....vi under 40 är åskådarna o dom som snällt påminner om vad som hände under festkvällen veckan efter på jobbet.....
  • Polly S

hahaha!

Isnogood skrev 2009-12-11 21:46:13 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 21:42:26 följande: Hm...kan tillägga då kanske att det mest handlar om de som är 40+ som håller på så där....vi under 40 är åskådarna o dom som snällt påminner om vad som hände under festkvällen veckan efter på jobbet.....
  • Velour

Men oj, jag har ju lagt in klippet tidigare här i tråden! Men skitsamma, den är rolig varje gång

Svar på tråden Tråddödare igen....