Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-27 22:59:50 följande:
    Så din lever har blivit härdad av allt hårt festande?
    haha vet inte vad jag ska svara riktigt. Vill inte framstå i dålig dager

Nej men du vet, alla dessa tanter och fester och att klara av miljön
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 23:02:15 följande:
    Bara dina två första meningen sa ALLT!
    Hoppsan...

Nej men ärligt, jag dricker inte så mycket. Ingen vältrimmad alkolever egentligen. Men ja, det finns ju... äh..., vi tar det en annan gång

Orkar inte börja prata om receptorer, energiförbrukning och enzymer mitt i natten
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 23:01:37 följande:
    Man måste ju förtjäna det man vill ha
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 23:05:05 följande:
    Jag blev lite småhungrig för 10 min sen och åt en morot. Ingen fara va?
    Hm, morot... Kolhydrater, snabba sådana. kl 23... njae. Du har ingen apelsin kvar eller?
  • Sedek
    Sedek skrev 2009-11-27 23:06:41 följande:
    Hm, morot... Kolhydrater, snabba sådana. kl 23... njae. Du har ingen apelsin kvar eller?
    Men det är ok om du planerar att gå ut på en liten nattlig romantisk promenad som jag vet att du gillar och läste om några sidor bak
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 23:09:19 följande:
    Ah, så det är inte lika nyttigt med en morot? Nä, inga apelsiner kvar. Köpte ett kilo och åt upp alltihopa själv Har äpplen också, men var inte sugen på det. Men hade det varit bättre med ett äpple istället för morot?
    På grund av att det finns "saker" i ett äpple som påskyndar förbränningen av kolhydrater ja. Annars är det även en del snabba kolhydrater i ett äpple också.

Men what the heck, det är ju fredag för guds skull - ät kvinna
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 23:10:46 följande:
    Du tar det så seriöst. Vad gulligt! Jag skämtade ju mest. Kanske var liiiiiiiiite seriös bara.
    Ja...

Fick just på mig den där verklighetshatten som Scratchy rekommenderade mig. Han tyckte inte den jag hade fungerade. Ska försöka få av den igen.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 23:12:28 följande:
    Men smickrande att du noterade det
    Jo så är det

Det är det också, du borde verkligen prova när tillfälle dyker upp!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 23:16:44 följande:
    Jag måste ha disciplin på mitt ätande - även på fredagar Visst, jag behövde inte kämpa så jättehårt med att gå ner i vikt, men å andra sidan går jag upp i vikt lika lätt, så jag befinner mig jämt i farozonen. Grejen är att jag måste gå ner 5 kg till, sen är jag NÖJD!!
    Måste för att DU ska bli nöjd antagligen. Men det är viktigt att vara nöjd också, oavsett vad andra tycker om dig. Har svårt att tro att någon annan skulle hålla med
Svar på tråden Tråddödare igen....