Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-11-28 11:53:54 följande:
    Alltså..det gjorde inte särskilt ont under själva...eh..."akten" (får mig egentligen att acossiera till något heeeeeelt annat...) stack lite förstås...men inte så det gjorde ont...o andra sidan så tycker tatueraren att jag är onormalt neutral mot smärta... -Sova gick jättebra, ömmat liiiite men ingen fara, däremot så trycker ju den överblivna färgen ut några timmar efteråt vilket det då gjorde på natten...så i morse när jag vaknade så satt håret fast i tatueringsbläcket som låg som en tjock hård "skorpa" över...så då kunde jag inte vrida huvudet åt något håll...men en dusch löste snabbt detta lilla problem. Med tanke på att det blivit..typ några tusen nålstick som alla tryckt ner färg under huden så är det ju inte konstigt att det ömmar...men jag trodde det skulle ömma mera...särskilt eftersom jag blev mer eller mindre dumförklarad av alla som fick veta att jag ville tatuera insidan av handlederna o halsen fast jag inte hade någon tatuering sedan innan.... -Men tji fick dom... Det viktigaste är väl att smörja in ofta med fet salva, typ helosan, så att man håller skinnet mjukt hela tiden...för om det blir sårskorpor som stelnar över så är risken stor att huden spricker den med o det resulterar i ärrbildning genom tatueringen vilken då kommer vara färglös...
    Du är tuff du som kör de värsta områdena först, tänkte säga att resten av kroppen blir som en dans på rosor sen..

Ser fram emot bilder
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-28 12:08:11 följande:
    Hm...rosor MED eller UTAN taggar...?
    Haha Med OCH utan kanske...

Nu ska jag iväg här, gymmet ropar på mig hör jag.
  • Sedek
    Sedek skrev 2009-11-28 12:20:19 följande:
    Haha Med OCH utan kanske... Nu ska jag iväg här, gymmet ropar på mig hör jag.
    *funderar på om gym kan ropa, eller om jag kanske ska sluta ta de där rosa tabletterna..., eller helt enkelt börja skriva bättre svenska. Undrar vilket *
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-28 13:08:58 följande:
    du passar in bättre på FL om du skriver lite konstigt, både språkligt & innehållsmässigt.
    Jo, jag passar nog bra in här då. Fattar inte hur jag tänker ibland när jag läser mina egna inlägg. Tror det är nått som händer i hjärnan när man loggar in här, allt blir förvrängt. Ungefär som den här, exakt såhär är det för mig när jag loggar in:

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 12:47:50 följande:
    Men han får sig tillräckligt med vila. Jag tror att det är något genetiskt i min sons fall.
    Kom på att det är tvärt om faktiskt. Det är under sömnen som tillväxthormon utsöndras, och sover man då väldigt mycket så blir man stor...

Attans vad smart jag är!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 18:24:06 följande:
    Jaaag äääär iiiiinteee häääär.....duuuu dröööömmmeeer baaaraaaa...
    Neeeheeeej du sitter ju här jämte mig....

Kvällspromenad
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 18:27:16 följande:
    Jämte dig? JÄMTE dig? Ja du, nog har du blivit som J.B allt Visst, vi tar en promenad. Vart ska vi gå?
    J.B det är jag det. Ska ta´t lugnt med svamparna framöver kvällen...

Vi går en sväng här runt Central Park där vi befinner oss
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 18:29:54 följande:
    Men först är det dags för middag! Vi ses senare (?)
    Jag var här igår, är här idag och kommer även vara här i morgon.

Hoppas det smakar bra!
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 18:35:29 följande:
    Orkar faktiskt inte, har sovit och sovit idag (har nog väldigt slitna organ), resten av tiden går till min igel till son. Någon annan får föra traditionen vidare
    Den traditionen är din allena, vi väntar tills du orkar helt enkelt. Men känn ingen press.
  • Sedek

Då äter väl jag kvällsmat också, and put some kids to sleep.

Svar på tråden Tråddödare igen....