Tråddödare igen....
Isnogood skrev 2009-11-28 11:53:54 följande:
Alltså..det gjorde inte särskilt ont under själva...eh..."akten" (får mig egentligen att acossiera till något heeeeeelt annat...) stack lite förstås...men inte så det gjorde ont...o andra sidan så tycker tatueraren att jag är onormalt neutral mot smärta... -Sova gick jättebra, ömmat liiiite men ingen fara, däremot så trycker ju den överblivna färgen ut några timmar efteråt vilket det då gjorde på natten...så i morse när jag vaknade så satt håret fast i tatueringsbläcket som låg som en tjock hård "skorpa" över...så då kunde jag inte vrida huvudet åt något håll...men en dusch löste snabbt detta lilla problem. Med tanke på att det blivit..typ några tusen nålstick som alla tryckt ner färg under huden så är det ju inte konstigt att det ömmar...men jag trodde det skulle ömma mera...särskilt eftersom jag blev mer eller mindre dumförklarad av alla som fick veta att jag ville tatuera insidan av handlederna o halsen fast jag inte hade någon tatuering sedan innan.... -Men tji fick dom... Det viktigaste är väl att smörja in ofta med fet salva, typ helosan, så att man håller skinnet mjukt hela tiden...för om det blir sårskorpor som stelnar över så är risken stor att huden spricker den med o det resulterar i ärrbildning genom tatueringen vilken då kommer vara färglös...Ser fram emot bilder