• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood

Nu tror jag inte att jag tänker baka något mer till jul...

Jag har gjort:

Lussebullar o mandelmassefylda saffransbullar på sammanlagt 6 satser...
    Pepparkakor på 4 satser...
    Knäck på 2 satser...
    Chokladkola på 2 satser...
    Kola på 2 satser...

"Funderar o velar om jag ska behöva göra något mera"

• Velour
    Isnogood skrev 2009-12-19 19:50:44 följande:
    Nu tror jag inte att jag tänker baka något mer till jul...Jag har gjort:Lussebullar o mandelmassefylda saffransbullar på sammanlagt 6 satser...Pepparkakor på 4 satser...Knäck på 2 satser...Chokladkola på 2 satser...Kola på 2 satser..."Funderar o velar om jag ska behöva göra något mera"
    Nej! Det räcker för sjutton
  • Velour

Isnogood,

hoppas du har haft en bra dag. Du blev ju inte kvar länge i tråden igår kväll.

• Midka
    Isnogood skrev 2009-12-19 19:50:44 följande:
    Nu tror jag inte att jag tänker baka något mer till jul...Jag har gjort:Lussebullar o mandelmassefylda saffransbullar på sammanlagt 6 satser...Pepparkakor på 4 satser...Knäck på 2 satser...Chokladkola på 2 satser...Kola på 2 satser..."Funderar o velar om jag ska behöva göra något mera"
    Vad går du på....?
    Kan jag få något bra tips?

Själv har jag problem att få till knäcken.....
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-12-19 13:46:58 följande:
    Ha det så trevligt!!! Snart drar jag på vikingamarknad Och sen till min mamma och sen till restaurang och sen till klubben där min kompis uppträder och sen ut till mamma igen och hämtar lilleman och sen hem. Så SEN hörs vi Ha en toppenlördag alla!!!
    Det blev ingen vikingamarknad och ingen konsert pga enormt mycket snö och inget kul väglag. Men en god middag på thairestaurang med min älskling blev det iallafall. Nu ska vi ha filmkväll! Kram på er!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-19 20:28:54 följande:
    Det blev ingen vikingamarknad och ingen konsert pga enormt mycket snö och inget kul väglag. Men en god middag på thairestaurang med min älskling blev det iallafall. Nu ska vi ha filmkväll! Kram på er!
    Synd. Men bra att ni kommer att ha mysigt iallafall Kram!!
  • Sedek

Hej

Jädrans vilket drag det var här. (noterar inget samband med att jag inte är där) Igår strulade internet, idag har jag inte haft tid...

Ha så kul,

Och grattis till Fiona och det kristliga numret. Räknar med att hon känner sig redigt välsignad idag.

• Midka
    Velour skrev 2009-12-19 19:40:14 följande:
    Cuppy cake song

Oh - my - Good....!! Ska jag skratta eller gåta? Kan inte vara lätt att vara så ung och så ... stoooor... Visst var det sött men skulle det vara lika sött om det var en liten kille?
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-19 20:52:18 följande:
    Oh - my - Good....!! Ska jag skratta eller gåta? Kan inte vara lätt att vara så ung och så ... stoooor... Visst var det sött men skulle det vara lika sött om det var en liten kille?
    Jag reagerade lite som dig första gången jag såg den. Sen fick jag veta att pojken har en leversjukdom och att han måste äta steroider för att överleva. Dessa steroider har bidragit till hans svullna ansikte och kropp.

Sången är framförd av en liten flicka, så den här killen mimade bara
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-19 21:23:45 följande:
    Jag reagerade lite som dig första gången jag såg den. Sen fick jag veta att pojken har en leversjukdom och att han måste äta steroider för att överleva. Dessa steroider har bidragit till hans svullna ansikte och kropp.Sången är framförd av en liten flicka, så den här killen mimade bara
    Hmmmm...
    Ofta är inget som man tror!
Svar på tråden Tråddödare igen....