• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-19 21:28:14 följande:
    Hmmmm...Ofta är inget som man tror!
    Precis!

Men vad kul att du kikar in här. Det skulle vara roligt att lära känna dig.

Du vet väl om att jag nog var den siste att joina tråden och att jag trots det har skrivit flest inlägg?
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-19 21:31:41 följande:
    Precis!Men vad kul att du kikar in här. Det skulle vara roligt att lära känna dig. Du vet väl om att jag nog var den siste att joina tråden och att jag trots det har skrivit flest inlägg?
    Nej, det visste jag inte! Jag har, å andra sidan skapat denna del av tråden och jag har nog skrivit minst!

Det har tidigare förekommit "säg fem saker om dig själv" här och här är några om mig:
    Gift, ett barn (dock är inte pappan biologisk), hus (inga djur - allergisk),
    båt (liten med 25 hästarsmotor) mycket erfarenhet = gjort många misstag!! Många nära vänner.
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-19 21:40:08 följande:
    Nej, det visste jag inte! Jag har, å andra sidan skapat denna del av tråden och jag har nog skrivit minst!Det har tidigare förekommit "säg fem saker om dig själv" här och här är några om mig:Gift, ett barn (dock är inte pappan biologisk), hus (inga djur - allergisk),båt (liten med 25 hästarsmotor) mycket erfarenhet = gjort många misstag!! Många nära vänner.
    Kul att veta om dig Får man fråga vad du jobbar med?
  • Midka

Ja... frågan är fri!
    Jag brukar inte gå ut med det eftersom det brukar vara en liten krets som har samma yrke men jag gör ett undantag i kväll. Jag är tolk mellan svenska och svenskt teckenspråk. Mycket stimulerande och varierat. Landstingsanställd. Teckenspråket är inte internationellt.
    Och du? vad gör du?

• Velour
    Midka skrev 2009-12-19 22:05:21 följande:
    Ja... frågan är fri!Jag brukar inte gå ut med det eftersom det brukar vara en liten krets som har samma yrke men jag gör ett undantag i kväll. Jag är tolk mellan svenska och svenskt teckenspråk. Mycket stimulerande och varierat. Landstingsanställd. Teckenspråket är inte internationellt. Och du? vad gör du?
    Tack för att du gör undantaget Väldigt intressant jobb du har! Väldigt nyttigt!

Jag studerar sociologi och är i slutet på första termin. Novis alltså
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-19 22:13:58 följande:
    Tack för att du gör undantaget Väldigt intressant jobb du har! Väldigt nyttigt!Jag studerar sociologi och är i slutet på första termin. Novis alltså
    Jag tycker det skulle vara kul att börja studera mänsklighet i någon form eftersom jag möter i princip det mesta som människor gör i ett "normalt" liv. Det farcinerar mig hur människor gör sina val och att det mesta inte är som det ser ut.

Nu ska jag gå och lägga mig men jag fortsätter gärna att diskutera någon dag. Känn dig fri att fråga vidare!!

Sov gott!
  • Velour

Jag har aldrig någonsin deltagit i sådana här trådar där deltagarna blir en sorts sluten grupp. Visst har jag kanske gjort ett par inlägg i "grupp"-trådar förr, men har aldrig skrivit mer än kanske en eller två inlägg och sen hoppat av. Men när jag upptäckte den här tråden tänkte jag att det lät intressant. Främst för att jag kände mig riktigt träffad. Den förra tråddödartråden kommer jag inte ens ihåg om jag kände till..Kanske spg jag den, men ignorerade den..

Hursom, jag kände mig träffad angående denna tråd, skrev första inlägget, fick omedelbar och positiv respons och blev kvar

• Velour
    Midka skrev 2009-12-19 22:17:50 följande:
    Jag tycker det skulle vara kul att börja studera mänsklighet i någon form eftersom jag möter i princip det mesta som människor gör i ett "normalt" liv. Det farcinerar mig hur människor gör sina val och att det mesta inte är som det ser ut.Nu ska jag gå och lägga mig men jag fortsätter gärna att diskutera någon dag. Känn dig fri att fråga vidare!!Sov gott!
    Jag känner som dig, därför jag valde sociologi Det enda tråkiga med sociologi hittills är enkätdesign och framställning av statistik.

Kul att ha diskuterat med dig. Oroa dig inte för om jag kommer att fråga dig om olika saker, jag lider inte brist på frågor. Det kan vissa personer här i tråden vittna om

Godnatt!
Svar på tråden Tråddödare igen....