• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    qwerty66 skrev 2009-12-19 23:02:48 följande:
    höhöhö jag har en sats åt dig :)
  • confligere
    Scratchy skrev 2009-12-19 23:07:21 följande:
    Bilden jag länkade till var förresten den oretucherade versionen av Sedeks avatar.

Ordet uff utgick ur svenskan på 80-talet. Bara soc-tanter använder det nu för tiden. Är du soc-tant Confli? Nå?
    Tolk, inte soc-tant. Bitch! Och inte är du speciellt trevlig heller...
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-19 23:13:32 följande:
    Mellan vilka språk?
  • Scratchy
    confligere skrev 2009-12-19 23:13:32 följande:
    Men att kalla någon för bitch är ju sååååå mycket trevligare. Men det motbevisar soctant-hypotesen i alla fall.
  • qwerty66
    Scratchy skrev 2009-12-19 23:08:41 följande:
    Har du inte ens hår på äggen? Men grattis till att du äntligen lärt dig att citera. Det tog tid...
    va? nu har du blandat ihop mig med nånannan tror jag bestämt...
  • qwerty66
    Scratchy skrev 2009-12-19 23:09:22 följande:
    Så säger man väl inte... skäms!
    bahh vaddå? vad tänker du på?
  • confligere
    Velour skrev 2009-12-19 23:14:27 följande:
    Mellan vilka språk?
    Portugisiska-spanska-engelska-svenska.

Jag brukar hänga här på fl när jag har jour. Kommer sitta hela natten och vänta på att åka runt mellan sjukhusen i Göteborg för att tolka. De flesta sover när de har jour men jag kan inte tolka när jag är yrvaken så jag brukar försöka hålla mig vaken. Blir garanterat en hel del jobb, speciellt nu i detta vädret.
  • confligere

Ah, jag dödade tråden.
    Ah, maté al hilo.

Vad ska jag då underhålla mig med inatt?
    Entonces cómo me voy a entretener durante la noche?

Var det inte nån här i tråden som hade ett roligt spel att länka till som hade med apor att göra som man skulle låsa upp på något sätt? Scratchy?
    No había álguien aqui que sabía el enlace a algún juego que trataba de desencerrarlos? Picador?

• Velour
    confligere skrev 2009-12-19 23:21:30 följande:
    Portugisiska-spanska-engelska-svenska.Jag brukar hänga här på fl när jag har jour. Kommer sitta hela natten och vänta på att åka runt mellan sjukhusen i Göteborg för att tolka. De flesta sover när de har jour men jag kan inte tolka när jag är yrvaken så jag brukar försöka hålla mig vaken. Blir garanterat en hel del jobb, speciellt nu i detta vädret.
    Ah, intressant!

Ja, jag kan tänka mig att det blir jobbigt att tänka klart när man är nyvaken. Så det lär bli några sjukhusturer ikväll? Är det nåt särskilt på gång?
  • Velour
    Velour skrev 2009-12-19 23:33:11 följande:
    Ah, intressant! Ja, jag kan tänka mig att det blir jobbigt att tänka klart när man är nyvaken. Så det lär bli några sjukhusturer ikväll? Är det nåt särskilt på gång?
    Såklart! En hel del olyckor!
Svar på tråden Tråddödare igen....