Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-11-22 19:33:00 följande:
    Godmorgon stjärnljus Det är här det händer på söndagar ser jag. Börjar få mer och mer bevis för att man borde lägga ner sitt IRL.Träffade på en lång smal kille som filmade mig när jag föreläste om sömn på internationella sömnkongressen för ett tag sedan, tänkte för mig själv att det skulle kunna vara Scratchy
    Grattis till 4100!

Hoppas du har haft roligt idag
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-22 19:41:09 följande:
    Snacka om att komma in och ett nummer Japp, mycket roligt! Träffat många gamla bekanta och släktingar jag inte sett på många år. En härlig känsla Ser att ni haft roligt i tråden också, vad har hänt annars idag då?
    Ja, visst är det roligt? Jag älskar såna här släktträffar!

Mmmm, vi hade rätt kul i tråden, men det var inte detsamma utan dig
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-22 19:52:21 följande:
    Tack för saknaden, eller vad säger man Nu ska jag fixa lite mat, skriva lite brev, stryka en skjorta - återkommer om en liten stund
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 19:58:14 följande:
    min kollega har SOLARIUM till hästarna -det du!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-22 20:00:42 följande:
    In your dreams!
    Jag menar inte dig.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-22 20:02:59 följande:
    Still in your dreams... Och du borde öva ditt minne i vad du själv skriver.
    Men då är det inte du som ska svara.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-22 20:18:42 följande:
    Men nu svarar ju du på mitt inlägg. Jag pratar inte med dig heller.Eller trodde du att jag pratade med dig bara för att jag citerade dig? I så fall borde du ju inte citera mig när du inte pratar med mig.Meddelande till alla:Lägg er aldrig i Velours diskussioner om ni inte är inbjudna! Hon vill bara att den som blir tilltalad ska svara!
    Man kan ju mena andra även om man pratar med varandra.

Nä, äsch...Nu ska jag vara snäll mot dig.

Så hur går det med jobbsökandet? Jag kollade faktiskt in ett par företag som ville ha folk i Göteborg. Fast du kanske har släppt marknadsundersökningen och hittat bättre?
  • Velour

Jag har en fråga. Om man, som privatperson, själv sett med egna ögon hur myndigheter o dylikt har behandlat människor och vill rapportera det till tidningarna, har då inte ens erfarenheter något nyhetsvärde?

• Velour
    Grizelda skrev 2009-11-22 20:42:28 följande:
    Det beror nog på om det är några intressanta människor som har blivit behandlade...
    Glömde tillägga frågan ifall det är lika intressant om det handlar om utlandet.
Svar på tråden Tråddödare igen....