Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-11-22 23:57:15 följande:
    "släpar ut min säng i tältet"
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-23 00:01:24 följande:
    Om du är kort så kanske du kan få låna min sons....
    Är 1.60 tillräckligt kort?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-23 00:05:54 följande:
    Attans...det är nog för långt...han har en gammal barnsovsäck...den är ju... he he...täcker väl kanske upp till midjan i alla fall...
    Hahah Ska se om det finns nån att låna av, annars får jag väl slockna på soffan.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-23 00:12:39 följande:
    Annars så är ett hett tips att "boka" dotterns säng...den e åtminstone 120 bred (o 200 lång förstås...)
    BOKAD!!
  • Velour
    Silverfisken skrev 2009-11-23 00:26:34 följande:
    Kikar in och säger godnatt till lilla tråden :)
    Godnatt!
  • Velour

Den sista frågan jag ställde till dig, sökte jag upp svaret på...Ha överseende

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 04:14:01 följande:
    Har du en lillasyster? Och det säger du först nu?Hur som helst så kan vi sova båda i min sovsäck, fast det blir ju trångt om din syster ska med också.
    Varför jag inte har sagt det?.....Jag ville ju ha dig för mig själv
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 04:19:10 följande:
    Åh, tack. Kan inte du skicka in ansökningar åt mig också, nu när du ändå är igång?Puss?
    De lättaste ställen att få jobb på är just sådana här företag eftersom de konstant letar efter folk. Den genomsnittliga tiden en intervjuare orkar jobba på såna företag är ca. tre månader (kommer verkligen inte ihåg var jag läste det). På Norstat är det iaf väldigt lätt att få jobb.

Så du behöver nog inte anstränga dig särskilt mycket när du ska skriva ansökan Tror jag.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 04:24:32 följande:
    Jag vill ha längre, minst 210. Men bredden är bra om både Velour, hennes syster och jag ska få plats. Tre personer ovanpå varandra är för mycket. Jag vet. Fråga mig inte varför.
    Scratchy skrev 2009-11-23 04:23:13 följande:
    Nu ska jag (förmodligen till Sedeks glädje) gå och lägga mig. Jag menar att Sedek möjligtvis blir glad för att jag räddar mina organ (förhoppningsvis är han opåverkad i övrigt av mitt sänggående).Hade varit bra att lägga sig ännu tidigare, men jag var lite upptagen med en äkta diamant irl. Sluta gråta Velour, det hade ändå inte funkat mellan oss!
    Nu får du bestämma dig för hur du ska ha det!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 04:26:32 följande:
    Antar att ni andra sover och snart ska stiga upp, men jag har ett ämne jag velat fråga om länge.Hur valde ni era nick? Varför heter ni som ni heter på fl?Jag kallas för Itchy irl, men det var upptaget så jag tog Scratchy istället. Det tog en himla tid att vänja sig.Så, ni andra?
    Jag ville byta nick och hade idétorka. Så jag använde google och upptäckte en grupp eller en låt (kommer ej ihåg) som hette Velouria. Tyckte att det dög. Sen när jag skulle använda det, såg jag att Velouria redan var upptagen, så då fick jag kapa -ia ur nicket.
Svar på tråden Tråddödare igen....