Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-11-22 21:30:43 följande:
    Puhu....grabben är i säng o kollar film...något han bara får göra om han e ledig dagen efter...snacka om någon som lyste upp när han kom på att han var ledig i morgon...Dottern e också ledig...."hoppsan..glömde säga"...jotjena...verkar vara ganska typiskt här....men men...det positiva är ju att vi har en hel dag o baka pepparkakor på Härligt...doften av nygräddade pepparkakor i hela huset....2 ungar med magvärk efter att ha ätit för mycket deg...hm..kanske inte är sååååååå härligt....
    Hög mysfaktor!
  • Velour
    Velour skrev 2009-11-22 21:34:25 följande:
    Hög mysfaktor!
    Jäklar, vad FL-skadad jag inser att jag har blivit i och med en sån kommentar
  • Velour

Antal foruminlägg: 12963

Antal besök: 8195

• Velour
    Isnogood skrev 2009-11-22 21:43:58 följande:
    D e luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugnt.....
    Du förstår mig
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 21:45:23 följande:
    gah! du vet väl vad 'mys' är här?!
    Får man säga det högt? Ok då. Det betyder väl k.n.u.l.l.a.?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 21:45:23 följande:
    gah! du vet väl vad 'mys' är här?!
    Fast det var INTE det jag tänkte på när jag skrev till Isnogood!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-22 21:54:56 följande:
    Meh..DU sa ju att du skulle komma när pepparkakorna var klara... o det svarade jag på....Ni är så välkomna så "låtsas att jag inte skäms för hur jag ser ut o hur jag bor"Men ni får allt planera ihop er.....
    Menar du det? För gör du det, så gör jag handling av saken. No question about it.
    Jag har varit på FL-träff förut och även det på mitt initiativ
  • Velour
    Ska fundera på det!Börjar bli dags att lägga upp bilder i min press som gapar tom. *funderar på om man kan bli avstängd för vissa bilder?*
    Du kan väl börja lite lugnt, sätta upp de mest harmlösa och sen avancera så får vi se var gränsen går. Om du aldrig mer dyker upp här, så vet vi att du har gått för långt
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 22:06:45 följande:
    annars är våra siffror här i tråden som följer;Velour 823Isnogood 690Scratccy 646Sedek 547Fiona M 495J hjärta A 189qwerty 130Grizelda 124Midka 61grattis Velour!
    Har JAG varit babbelmajan här? JAG? Och jag som hoppade in i mitten av tråden.

Fasen vad pinsamt!
  • Velour

Jag är absolut inte så pratig IRL, jag lovar Ni får själv se när/om vi träffas.

What! Leder hon efter så kort tid???Motvilligt grattis till dig Velour...
Svar på tråden Tråddödare igen....