Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-11-22 22:08:36 följande:
    Absolut Jag har försökt varna er...för mitt hem är en kattastrof.. men om ni känner att det är ok i alla fall så är det helt ok för mig...Bara det planeras så att alla kommer samma dag... och om det ska ätas o i så fall vad o vem som ska ha med vad o vad som drickas ska osv.....
    Nä, Scratchy får komma en dag innan och städa hos dig.-D (fan att han inte är inloggad nu).

Men visst, här ska det planeras! Att varje person gör en insats och hjälper till med inköp av ingredienser till mat och sen lite snacks och dricka o sånt, är ett bra alternativ.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-22 22:18:04 följande:
    Vad synd...för min mun brukar glappa nonstop när jag kommer igång... o efter ett gäng drinkar så pratar o skrattar jag 100% av tiden....typ
    Är du sån? Ja, då triggar du väl igång mig med. Men vanligtvis håller jag inte ledningen, som här
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 22:09:53 följande:
    ah, nu kommer jag komma ihåg islänningens namn, samma som Velours telefonnamn!
    Fasen, jag kanske borde byta alias!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-22 22:19:14 följande:
    Låter kul!Här i Malmö har min väninna äntligen släppt taget och nedkommit med en liten Elvira Så jag slängde mig ut på stan och köpte yttepyttesmå kläder åt henne samt en massa annat krafs som jag inbillade mig själv att vi behöver Och sen åkte jag hem till en annan väninna på Tupperwareparty och åt god morotskaka och beställde prylar för 1200 spänn Och tyvärr var bara en tredjedel julklappar :-s Så jag får väl hänga en del i köket framöver så vi känner att jag gjorde ett bra köp

Här var det regn, dimmigare, regningare och - helt plötsligt - uppehåll och stor nymåne som hängde över stan när jag åkte hem
    Vad kul med en spädis!
  • Velour

OK, ser att ni här planerar vad för gott att äta och dricka att ta med. Har ni tänkt dricka alkohol? Betyder det att ni har tänkt övernatta i Isnogoods stad?

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-22 23:07:48 följande:
    Tror inte vi har tänkt så långt...
    Then let's! Om alkohol ska vara med i bilden, så får vi väl tänka på hur vi ska göra med körning/övernattning och allt sånt. Tror heller inte att Isnogood vill ha tråddödargänget övernattande hos sig, så bäst att tänka på detta noggrannare.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-22 23:14:52 följande:
    Sonen har en säng...Dottern har en säng...Jag har stor säng...EN soffa...Husvagn någon..?
    Sovsäckar i vardagsrummet! Sen har vi stallet också Fast där tänker inte jag sova!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-22 23:19:57 följande:
    PYAMASPARTY..?
    Nej, jag menar för de som inte får plats i någon av sängarna eller soffan

Men pyamasparty låter inte helt fel det heller!
  • Velour

Ni kan tälta i din gård så tar jag över master bedroom

• Velour
    Isnogood skrev 2009-11-22 23:27:11 följande:
    DET vore något..! Ett gäng pyamasklädda tråddödare i en hög med sovsäckar på golvet....
    Fast jag har ingen sovsäck Min lillasyster slarvade bort den för några år sedan.
Svar på tråden Tråddödare igen....