Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-11-28 00:39:43 följande:
    Tack?Låter lite ångsökt så du får gärna förklara!
    5+5=10
    6+4=10
  • Scratchy

Sedek, titta!

*pekar på Velours okristliga nummer med ett förfärat ansiktsuttryck*

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-28 01:14:43 följande:
    Ja? Det är väl ett vanligt ord bara?
    Så du sjönk till Scratchnogoods nivå? Ajaj, det trodde jag inte om dig...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 23:21:18 följande:
    Hahaha, eller sluta använda uttrycket you go girl?!
  • Scratchy

Om ni funderar på att börja träna kampsport men inte kan bestämma er för vilken, så rekommenderar jag denna:

(Jag har ingenting med videon att göra, förutom att jag tränar samma sport...)

Och Sedek, vaxa gärna ryggen innan du börjar träna... inget kul att trassla in sig i svettigt, slemmigt rygghår... speciellt inte när det är någon annans...

• Scratchy
    Grizelda skrev 2009-11-28 23:57:57 följande:
    Man kan ju ha varit och gjort stort också, förhoppningsvis utan armhävningar...
    Haha... jägarvilan om man inte har någon toalettstol... (toasvår)
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-28 23:59:54 följande:
    Snyggt. Vad har du för bälte?
    Därom tvisar de lärde. Jag har faktiskt inte tränat på überlänge eftersom jag kört karate och lite annat smått och gott de senaste åren, men tänkte börja med jujutsu nu i veckan igen.

Så, eftersom jag ska till en ny klubb tänkte jag fuska mig in som nybörjare och strutta runt i ett vitt bälte så länge jag kan. Hehe... skönt att bli underskattad, men det är egentligen emot reglerna.

Men jag hittade papper igår att jag är på 4:e eller 5:e graden, vilket innebär rött, oranget, gult, lila eller svettgrönt bälte beroende på klubb och förbund... men det är typ fem år sedan jag slutade.

Men som sagt, nu är jag vitbältare...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-29 00:10:21 följande:
    Bra tänkt där Hur många grader finns det? Jag vet ju att svart bälte är högst. Fast på vissa har jag sett svart bälte med vita ränder, men det där är överkurs för mig. Hursom det finns grad 1,2,3,4,5...och högst är?
    Oj, nu ställer vi frågor som Scratchy inte kan svara på...

Hmmm, karate har 10 grader, aikido 6, taekwondo 10, judo 5 och jujutsu... hmmm... sketans! 6 tror jag. Äh, skit samma, jag har graderingsvägrat sedan 2003, så jag håller inte koll. Ska gradera direkt från vitt till svart bälte när det är dags. Har för mig att jag hade några terminer kvar i alla fall. Och nu tänker jag börja från början, så fem år får jag räkna med om det är en sån där kommunistklubb som räknar tid istället för skicklighet. Annars kortare.
  • Scratchy

Detta är en riktig bad-ass! Min nya idol helt klart. Honom ska man inte reta upp eller attackera i onödan.

Svar på tråden Tråddödare igen....