Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Nähä... nu ska Scratchnogood sova!

• Scratchy

De senaste 37 timmarna har jag sovit typ två timmar, så organen börjar kännas lite slitna...

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-25 22:22:55 följande:
    Vad spelar det för roll för dig???????????????????????????
    Vad spelar roll?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-26 14:30:22 följande:
    Är Mr.Sandman Scratchys andra profil här, eller vad är det? Det måste det vara på sättet presentationen är formulerad samt att favoriträtten är spaghetti
    Sketans! Du kom på mig...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-26 14:27:37 följande:
    Ja, visst var filmen häftig? Den passade så bra i våra sömndiskussioner. Du ser till att alla sover eller ska sova när det är dags, Scratchy är i behov av sömn och Isnogood är superbusig Nä, jag tror inte att folk somnar när de umgås med dig Eller?
    Det värsta när man varit vaken så länge är att det är skitsvårt att somna.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-26 16:15:18 följande:
    Jag har också erfarenhet av att ha varit vaken i mer än ett dygn i sträck. Jag tror att jag var vaken i två dygn i sträck, utan någon sömn alls faktiskt. Jobbade som montör på Ericsson och hade jobbat två åttatimmarspass (nattskift till och med)med en heldag emellan passen. Var hemma och väntade svar på fax och helt plötslig tuppade jag av. Men när vaknade du idag?
    Vaknade vi åtta idag... lagom...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-26 16:22:12 följande:
    Men om jag ska vara ärlig, så är det allra mysigaste jag vet, att vara vaken hela natten fram till ottan. Särskilt på somrarna då det blir just ute vid 3 på natten. Då är det som allra mysigast att vara vaken.
    Romantiskt om inte annat. Man kan titta på solnedgången och sedan soluppgången en stund senare. Speciellt om man är vid Vättern. Jag jobbade på Visingsö innan som nattvak på ett behandlingshem. Det var fint... men knappast romantiskt.
  • Scratchy

Här hände det inte mycket... vilar folk organen eller?

• Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-26 20:59:57 följande:
    Men du, man kan inte uppskatta det som är spännande och roligt om man aldrig har haft tråkigt
    Jag vet... det är därför jag känner mig så blasé... jag har verkligen roligt jämt... oooooh, va roligt jag har!
Svar på tråden Tråddödare igen....